به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سرهنگ " سيد رضا مكي" با بیان این خبر اظهار داشت :درراستاي خدمت رساني به هموطنان که به دلايل مختلف قادر به برقراري تماس با 110 نيستند و قصد ارسال اخبار مرتبط با ناهنجاري ها و جرايم موجود در جامعه و ياارسال اخبار امنيتي را دارند سامانه پيامکي سه شماره اي 110 راه اندازي شده است .
وی با اشاره به فرصت هايي ايجاد شده درنيروي انتظامي جهت بهره گيري از اطلاعات گرانبهاي مردمي افزود: با ايجاد زمينه هاي همکاري و مشارکت مردم در برقراري نظم و امنيت عمومي جامعه، اطلاعات ارسالي شهروندان از سامانه استخراج و به رده هاي مرتبط اعلام مي گردد.
مکی با بيان اينکه مردم، نيروي انتظامي را ملجأ و پناهگاه مطمئني براي حل مشکلاتشان مي دانند، تصريح کرد:پليس همواره پاسخگوي مطالبات و خواسته هاي به حق شهروندان در حوزه مسايل انتظامي، ترافيکي، انضباط اجتماعي و طرح هاي امنيت محله محوربا استفاده از ظرفيت شوراي معتمد پليس در محلات است .
وي با اشاره به فرهنگسازي لازم در خصوص تماس با اين سامانه و اشاعه اين فرهنگ در بين جامعه، به شهروندان خصوصاً خانواده ها توصيه نمود :هرگونه موارد مشکوک را به سرعت با مرکز فوريت هاي پليسي در ميان بگذارند تا در کمترين زمان ممکن اقدام قانوني با آن صورت پذيرد.
معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان يزد درپايان تصريح كرد: سامانه پيامكي 110 مركز فوريتهاي پليسي، آمادهي دريافت هر گونه اخبار و اطلاعات امنيتي - انتظامي و اعلام پيشنهادات و انتقادات در رابطه با يگانهاي مختلف ناجا ميباشد.
نظر شما