نماینده مردم اورمیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی عملکرد بسیار مثبتی داشته است، اظهار داشت: طراحان استیضاح وزیر تعاون به دنبال جوسازی سیاسی و منافع جناحی هستند.

طراحان استیضاح وزیر تعاون به دنبال جو سازی سیاسی هستند

به گزارش قدس آنلاین عابد فتاحی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: ما اکنون در شرایطی به سر می بریم که طرح هیچ گونه استیضاحی به نفع کشور نیست و بهتر است که طراحان استیضاح ربیعی به این موضوع توجه کنند و به مصلحت کشور بیاندیشند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که ربیعی از وزرای متخصص و خوب دولت یازدهم است، گفت: علی ربیعی جزو متخصصانی است که تاکنون در وزارت تعاون حضور یافته اند.

وی با تاکید بر این که امضا کنندگان طرح استیضاح ربیعی اکثرا جزو مخالفین کل دولت هستند اظهار داشت: مشکل این افراد وزیر خاصی نیست بلکه آنان با کل دولت مشکل دارند و این بار نوبت به ربیعی رسیده است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطر نشان کرد: با توجه به این که انتخابات مجلس نزدیک است، عده ای می خواهند با این شیوه با کوبیدن وزرای دولت جو سازی کنند و مثلا بگویند که اکثریت مجلس در اختیار آن هاست.

وی با تاکید بر این که طراحان استیضاح وزیر تعاون به دنبال منافع جناحی و سیاسی هستند، گفت: ما عملکرد ربیعی را بسیار مثبت ارزیابی می کنیم و ضمن حمایت از سیاست های داخلی و خارجی دولت یازدهم، از ربیعی حمایت می کنیم.

طرح استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی هفته گذشته تقدیم هیات رییسه مجلس شورای اسلامی شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.