پیشنهاد سردبیر

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: فعالیت های مجموعه دولت یازدهم بر اساس وعده و قول و قرارهای انتخاباتی و شعارهای تبلیغاتی دکتر روحانی است.

فعالیت های دولت یازدهم بر اساس وعده های انتخاباتی دکتر روحانی است

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از ایرنا، محمد حسین مقیمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان افزود: مردم در انتخابات سال گذشته به برنامه های دکتر روحانی رای دادند و دولت یازدهم نیز با هدف تحقق این برنامه ها و جلب اعتماد مردم تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه شروع بکار دولت یازدهم در شرایط خاصی بوده اظهار داشت: مشکلات جدی اقتصادی و شرایط ویژه بین المللی در کشور نیازمند ساماندهی بود.

وی ادامه داد: دکتر روحانی با توجه به اصل عزت و حکمت برنامه های دولت در سیاست خارجی را تدوین کردند و تاکنون نیز موفقیت های مطلوبی حاصل شده چرا که ایران اسلامی ارتباط خوبی با جهان برقرار کرده و سیاست خارجی به یک سیاست فعال و پویا تبدیل شده است.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تیم مذاکره کننده ایرانی با اقتدار در جلسات 1+5 حضور دارد و با توجه به سیاستهای کلی نظام، اقتدار ملی و حقوق ملت از سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران دفاع می کند.

مقیمی فعالیت دولت یازدهم را در سیاست داخلی نیز اعتدال دانست و افزود: ایران در چهار مشخصه مهم اقتصادی از جمله رشد اقتصادی، بیکاری و تورم شرایط مطلوبی نداشت و این درحالی است که با توجه به فعالیت های دولت نرخ تورم کشور از 43 به 15 تا 16 درصد کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه انتخاب مدیران و مسوولان در دولت کنونی با هدف دستیابی به چشم انداز افق1404 و اصلاح شاخص ها بوده تصریح کرد: شرایط مطلوبی در لرستان شکل گرفته که این شرایط بیانگر توجه دولت به این استان بوده و باید بیش از پیش تقویت شود.



***امکانات و تریبون های دولتی له یا علیه کسی استفاده نشود

معاون سیاسی وزیر کشور همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال آینده گفت: هم اکنون جامعه و کشور به سمت انتخاباتی شدن پیش می رود و همه برای حضور پرشور در این صحنه، اعلام آمادگی کرده اند.

مقیمی اضافه کرد: امکانات و تریبون های دولتی نباید له یا علیه کسی استفاده شود چرا که اگر این مهم به صورت دقیق و درست رعایت شود بدون شک میزان مشارکت مردم در صحنه انتخابات افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید بر حمایت از فعالیت سیاسی احزاب گفت: باید تلاش کرد گروههای سیاسی شناسنامه دار و قانونی فعالیت گسترده تری در چارچوب ضوابط داشته باشند تا نشاط سیاسی در جامعه حاکم شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.