رئیس فراکسیون ۱۴۰۴ مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در این فراکسیون خبر داد.

کمیته اقتصاد مقاومتی در فراکسیون ۱۴۰۴ مجلس تشکیل شد

به گزارش قدس آنلاین، رحیم زارع رئیس فراکسیون 1404 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توجه به تولید داخل و ضرورت اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، گفت: بهترین حکم و سند مشارکت مردم در فعالیت‌های اقتصادی برای بهبود شرایط که به قلم رهبر انقلاب در بند یک سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده است، اما متأسفانه عملی شدن این مهم مغفول مانده است.

وی در ادامه از تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در فراکسیون 1404 خبر داد و افزود: ضرورت تشکیل این کمیته لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بهبود شرایط اقتصادی و تقویت و مقاوم‌سازی اقتصاد داخلی است.

رئیس فراکسیون 1404 مجلس با بیان اینکه قرار است این کمیته اجرای سند چشم‌انداز را دنبال کند، تصریح کرد:قرار است این کمیته در نخستین گام بندهای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را به منظور اجرایی شدن، پیگیری کند.

زارع با اشاره به اینکه به حداکثر رساندن مشارکت‌های مردمی در اقتصاد نخستین و مهم‌ترین مبحث اقتصاد مقاومتی است، اضافه کرد: ضرورت تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در این فراکسیون نیز به منظور اجرایی شدن سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است که قرار شده پیرامون این مضوع جلساتی را داشته باشیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.