۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 269512

عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود.

ادعای طرح توطئه علیه پرسپولیس!

به گزارش قدس آنلاین، حسین کلانی که در حال حاضر در آمریکا به سر می برد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره حضور محمدحسین نژاد فلاح در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: او فردی توانمند است و مطمئنا می‌تواند به باشگاه پرسپولیس کمک کند. سابقه مدیریتی نژاد فلاح در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به خوبی توانایی‌های او را مشخص می‌کند و من از این که مجددا او به باشگاه پرسپولیس آمده است خوشحالم اما باید بگویم زمانی که به باشگاه آمد افرادی اطراف او بودند و به دنبال این بودند که ذهن او را درباره کادر فنی خراب کنند و دائما به دنبال تغییر کادر فنی بوده‌اند. به طور مثال نام برانکو و افشین قطبی را دائما مطرح می‌کردند و می‌خواستند که نژاد فلاح کادر فنی را تغییر دهد. خدا را شکر که این اتفاق رخ نداد و حمید درخشان به کارش ادامه داد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به کناره‌گیری‌اش از باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و گفت: زمانی که نژاد فلاح آمد من باید به مسافرت می‌رفتم. به همین دلیل نامه استعفایم را به آقای کاشانی دادم زیرا قرار بود برای مدت طولانی به سفر بروم و نمی‌توانستم حضور فیزیکی در باشگاه داشته باشم.

او در ادامه درباره حمیدرضا سیاسی هم گفت: سیاسی فرد زحمت‌کشی برای باشگاه بود اما واقعا برای ما جای سوال است اگر او مشکل امنیتی داشت چطور اجازه دادند به باشگاه پرسپولیس بیاید. مگر می‌شود فردی مشکل امنیتی داشته باشد و اجازه بدهند مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شود. همه مشکلات حمیدرضا سیاسی بعد از مدیریتش در باشگاه پرسپولیس ایجاد شد. خیلی‌ها به ما خرده می‌گرفتند که چرا به اسپانیا رفتیم و با آن فرد ضد انقلاب دیدار کردیم. من چندین بار در این باره توضیح دادم. ما حتی او را نمی‌شناختیم. در ثانی تمام برنامه ملاقات ما با مسئولان رئال مادرید از یک سال و نیم قبل طراحی شده بود. در دوران مدیریت رویانیان ارتباطاتی با مسئولان رئال مادرید گرفته شد و ما فقط این برنامه را ادامه دادیم. اگر خلافی هم صورت گرفته در زمان مدیریت رویانیان بوده است. ما که آن فرد را اصلا نمی‌شناختیم. واقعا نمی‌دانم چه شد که سیاسی بازداشت شد. زمانی این اتفاق برای او رخ داد که باشگاه تازه سر و سامان گرفته بود و مشکلات حل شده بود.

او اضافه کرد: زمانی که سیاسی بازداشت شد مشکلات باشگاه شروع شد. آنقدر مشکلات مالی داشتیم که حتی پول نداشتیم قبل از بازی تیم را به هتل ببریم. اگر آقای تاج و وزارت ورزش کمک نمی‌کردند باشگاه اداره نمی‌شد. من فعلا نمی‌خواهم به ایران بازگردم. اگر قرار باشد به ایران بازگردم فقط در صورتی به باشگاه برمی‌گردم و کار می‌کنم که سیاسی آزاد شود. او به فوتبال ما کمک کرده است.

او در ادامه درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: پرسپولیس خوب نتیجه گرفته و من فکر می‌کنم اگر این تیم همین روند را ادامه دهد می‌تواند قهرمان آسیا شود. ما باید از این تیم و کادر فنی حمایت کنیم و با یک همدلی پرسپولیس را روانه مسابقه‌ها کنیم. متاسفانه دوستانی می‌خواهند پرسپولیس را تضعیف کنند. برای من سوال به وجود آمده که هدف آن‌ها از این کارها چیست. گاهی اوقات فکر می‌کنم که می‌خواهند پرسپولیس ضعیف شود تا سهام باشگاه را ارزان بخرند اما ما پیشکسوتان و هواداران باید تیم را حمایت کنیم تا نتیجه بگیرد درخشان کارش را بلد است و می‌داند چه کار انجام می‌دهد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.