مخالفت نفت مسجد سليمان با تغييربرنامه بازي با پرسپوليس

به گزارش قدس آنلاين، غلامرضا بهروان درباره اینکه وضعیت برگزاری بازی استقلال و نفت تهران به کجا رسید عنوان کرد:با توجه به همکاری که باشگاه نفت داشت،این بازی در موعد مقرر برگزار خواهد شد و تغییری در برنامه نخواهیم داشت.

وی درباره سرنوشت بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس واینکه پرسپولیسی ها امیدوارند که این مسابقه به تعویق بیفتد گفت:با توجه به اینکه پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود ما درخواست این تیم را پیگیری کردیم.با باشگاه نفت مسجدسلیمان هم صحبت کردیم و پیشنهاد برگزاری بازی در تعطیلات نوروز را ارائه دادیم.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد:باشگاه نفت مسجدسلیمان با صورت اکید با درخواست تغییر زمان بازی پرسپولیس مخالفت کرد.بر اساس اعلام باشگاه نفت مسجدسلیمان،بازیکنان خارجی این تیم در تعطیلات نوروز درمرخصی به سر می برند و به همین دلیل تغییر زمان بازی منتفی است.

وی درباره اینکه پرسپولیسی ها در گفت و گوهای اخیر رسانه ای شان گفته بودند که به تغییر زمان بازی امیدوارند بیان داشت:تغییر زمان بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس منتفی است.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اعتراضات یحیی گل محمدی به برنامه ریزی لیگ و احتمال تغییر زمان فینال جام حذفی گفت:احترام گل محمدی واجب است اما نمی دانم چرا او بر اساس برخی شایعات از مبادی غیر رسمی موضع گیری کرده است.ما مصر هستیم برنامه ای که مدنظرسازمان لیگ است را پیش ببریم و بر اساس این برنامه  فینال جام حذفی هم مطابق اعلام قبلی در روز اول خرداد برگزار می شود.

وی ادامه داد:سازمان لیگ برای اولین بار برنامه یک ساله برای برگزاری رقابت های لیگ برتر و جام حذفی ارائه کرد.بنابراین باشگاهها می توانستند خودشان را با برنامه ای که داده شد وفق دهند.اگر فاصله ای هم بر اساس شرایط برگزاری بازی های ملی و تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بود.وقتی تاریخ بازی های فیفا هست،مجبوریم لیگ را تعطیل کنیم.وقتی جام ملت های آسیا برگزار می شد،ناگزیر بودیم که لیگ را دچار وقفه کنیم.

بهروان افزود:اگر بازی ها را فشرده می کردیم آیا همین تیم ها صدای فریادشان به آسمان نمی رسید؟چلسی روز یکشنبه فینال جام اتحادیه را برگزار می کند.بعد چهارشنبه هم در لیگ برتر بازی می کند.آیا باشگاههای ما می توانند به این شکل بازی کنند؟امیدوارم مربیان دست از بهانه جویی بردارند و فرافکنی نکنند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.