قدس آنلاین: مسئول طرح تربیت حافظان قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: در ایام نوروز سال 1394 ویژه برنامه چشمه‌های جاری به مدت 14 روز با موضوع حفظ سوره مبارکه ملک از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.

ویژه برنامه چشمه‌های جاری در ایام نوروز پخش می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم  موسوی صبح امروز در حاشیه مراسم برگزاری آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: این آزمون دومین مرحله از سومین دوره آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم بود که با حضور 300 هزار نفر در 30 استان، 320 شهرستان و 550 حوزه امتحانی برگزار شد.

وی افزود: نزدیک به 5 درصد از شرکت کنندگان این آزمون از خراسان رضوی هستند و بیشترین شرکت کنندگان از تهران با 40 هزارنفر و کمترین شرکت کنندگان هم از ایلام با 1800 نفر هستند.

مسئول طرح تربیت حافظان قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: نتایج این آزمون در هفته آخر اسفند اعلام می‌شود و به کسانی که به طور میانگین 70 درصد نمره آزمون‌های شفاهی و کتبی را کسب کننند گواهی‌نامه پایان دوره اعطا می‌شود و این افراد می‌توانند در دوره‌های تربیت مربی شرکت کنند.

موسوی تصریح کرد: در سال 1391 تعداد 203 هزار نفر، در سال 1392 تعداد 280 هزار نفر و در سال جاری تعداد 320 هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کردند و از ابتدا تاکنون 850 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تأکید کرد: در ایام نوروز سال 1394 هم ویژه برنامه چشمه‌های جاری به مدت 14 روز با موضوع حفظ سوره مبارکه ملک و با مشارکت سازمان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی و اوقاف و امور خیریه از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.