وضعيت بدي كه درازبكستان براي پرسپوليس به وجود آمد حالا با انتقاد محمد نوري،‌كاپيتان پرسپوليس مواجه شده است. نوري ازشرايط بدي كه درتاشكند با آن روبه روبود پرده برداشته است...

محمدنوري: 4ساعت درفرودگاه تاشكند روي زمين نشستيم

به گزارش قدس آنلاين،‌ محمد نوری گفت: من در دوران نوجوانی در بوفه ورزشگاه آزادی کار می‌کردم و با این که پرسپولیسی بودم، بوفه ما سمت استقلالی‌ها بود و من نمی‌توانستم موقع گل زدن پرسپولیس خوشحالی کنم، اما به خاطر حضور در جو ورزشگاه می‌دانم که مردم روی سکوها چه می‌کشند و این را از نزدیک لمس کرده‌ام.

 

وی در ادامه درباره بازی تیمش برابر بنیادکار ازبکستان در چارچوب هفته‌ دوم لیگ قهرمانان آسیا نیز، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم که ما از نظر امکانات خیلی پایین‌تر از بنیادکار ازبکستان بودیم. آنها یک ورزشگاه شکیل ساخته بودند و امکانات خوبی را هم در اختیار داشتند، ولی غیرت بازیکنان تیم باعث شد تا ما پیروز میدان باشیم. با این که بنیادکار تاکنون در خانه خود در آسیا نباخته بود ما طلسم این تیم را شکستیم و آنها را در زمین خودشان شکست دادیم.

 

کاپیتان سرخپوشان در خصوص زدن گل پیروزی بخش تیمش در این بازی نیز افزود: پنالتی که من به ثمر رساندم با زحمت بچه‌های تیم بود. خوشحالم که توانستم گل سه امتیازی برای تیمم به ثمر برسانم.

 

نوری با انتقاد از عملکرد مسئولان ایرانی در ازبکستان، اظهار کرد: ما شرایط سختی را در پرواز به ازبکستان داشتیم و ساعت شش صبح وارد هتل شدیم و با میزبانی بد ازبک‌ها مواجه شدیم. آنها ما را چهار ساعت در فرودگاه نگه داشتند، در حالی که جایی برای نشستن نبود و روی زمین نشسته بودیم. در کل شرایط خیلی بدی بود. در برگشت هم بلافاصله پس از بازی به تهران برگشتیم و به همین دلیل سفر فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم. متاسفانه من کسی را از مسئولان سفارت ایران در ازبکستان ندیدم که در فرودگاه به کمک ما بیاید. می گفتند که یک نفر از سفارت آمده بود. پشت گیت ایستاده بود ولی من کسی را ندیدم.

 

کاپیتان پرسپولیس در ادامه در واکنش به این موضوع که با زدن پنالتی در بازی با بنیادکار 40 گله شده و نام او در میان گلزنان برتر تاریخ باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است، اضافه کرد: من حقیقتا به دنبال آمار نیستم، ولی مطمئنا این موضوع می‌تواند از بزرگ‌ترین افتخارات ورزشی من باشد. هر چند که همان کاپیتانی در باشگاه پرسپولیس بزرگ‌ترین افتخار ورزشی من خواهد بود.

 

وی با بیان این که خانواده‌ام در طول این سال‌ها بسیار پشتیبان من بوده‌اند، گفت: حمایت خانواده‌ برای یک ورزشکار و به خصوص یک فوتبالیست بسیار مهم است، چرا که فوتبال حرفه‌ای شرایطی را به وجود می آورد که شما گاهی مجبور می شوید به خاطر موفقیت از کنار یکسری مسائل عبور کنید و کمتر در خدمت خانواده‌ خود باشید. به هر حال یک فوتبالیست برای موفقیت نیاز دارد تا زمان خوابش را رعایت کند.

 

کاپیتان سرخپوشان همچنین به مشکلات مدیریت سرخپوشان اشاره کرد و افزود: در دو سال اخیر باشگاه پرسپولیس پنج مدیر را به خود دیده است و این بی ثباتی در کار مدیریت تاثیر بسیاری در روند باشگاه می‌گذارد.

 

نوری در بخش دیگری در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید تا چه زمانی بتوانید برای پرسپولیس موثر ظاهر شوید؟ گفت: من تلاش می‌کنم حرفه‌ای زندگی کنم تا بتوانم پنج شش سال دیگر فوتبال بازی کنم. تا زمانی که احساس کنم در پرسپولیس موثر هستم و می توانم به این تیم کمک کنم برای پرسپولیس بازی می‌کنم، ولی به محض این که احساس کنم که دیگر موثر نخواهم بود، خیلی راحت از این تیم جدا می شوم.

 

وی درباره احساسش نسبت به بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس، خاطر نشان کرد: کاپیتان‌های من در پرسپولیس علی کریمی، وحید هاشمیان و مهدی مهدوی کیا بودند که همه آنها انسان‌های بزرگی هستند و من چیزهای زیادی را از آنها یاد گرفته‌ام.

 

نوری با اشاره به لزوم رعایت اخلاق در ورزش و فوتبال، اظهار کرد: تنها توصیه‌ای که به جوانان و نوجوانانی که می‌خواهند زندگی فوتبالی خود را آغاز کنند این است که هدف داشته باشند و احترام به بزرگ‌تر را از همان سن پایین یاد بگیرند. اگر هدف و به کارشان ایمان داشته باشند می‌توانند موفق باشند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.