رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: دشمنان نظام اسلامی با مشاهده صفوف به هم فشرده مردم بسیجی ایران بدانند، برای دفاع از آرمان های انقلاب و منافع ملی خود یک قدم عقب نشینی نخواهیم کرد.

 در دفاع از آرمان های انقلاب و منافع ملی یک قدم عقب نشینی نمی کنیم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار 'محمدرضا نقدی' روز جمعه در صبحگاه مشترک یگانهای بسیجی شرکت کننده در رزمایش بزرگ

'مدافعان ولایت' در منطقه عملیاتی بیدخت بیرجند افزود: مهمترین پیام رزمایش مدافعان ولایت که امروز به طور همزمان در شش استان برگزار می شود، دوستی با دوستان خدا و مسلمانان ستمدیده جهان و دفاع درمقابل دشمنان خدا و قدرت های استکباری است که کمر به نابودی مسلمانان بسته اند.

وی گفت: به مسلمان جهان بخصوص مردم مظلوم فلسطین و لبنان و عراق نیز می گوییم که ما درکنار آنان هستیم و هر آنچه در توان داریم برای احقاق حقشان

به کار می گیریم.

نقدی با اشاره به مذاکرات پنج به اضافه یک اظهار داشت: حقوق ملت ایران قابل مذاکره نیست و ما تنها به برد فکر می کنیم که از نگاه ما نتیجه برد زمانی محقق می شود که تحریم ها بدون قید و شرط ، یکجا برداشته و حقوق هسته ای ملت ایران نیز به رسمیت شناخته شود.

وی همچنین به نقش بسیج در خنثی کردن توطئه های داخلی و خارجی از فردای پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیج شجره طیبه و یادگار ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی می باشد که همچنان گوش به فرمان ولی امر خود است.

نقدی از گروه های تکفیری تروریستی و داعش به عنوان ابزارهای جدید آمریکا یاد کرد و افزود: این در حالی است که امروز می بینیم آمریکایی ها در یمن سفارتخانه خود را بر کول گذاشته و خانه به دوش به دنبال جایی برای اتباع خود می گردند.

رزمایش مدافعان ولایت روز جمعه به طور همزمان در شش استان کرمان، هرمزگان، کهکیلویه وبویراحمد، مرکزی، خراسان رضوی و جنوبی برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.