سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ایران دست آمریکا و اسرائیل را خوانده و فریب دعوای مصنوعی آنان را نمی‌خورد، گفت: دعوای ساختگی آنان اهرم فشار به ایران است.

ایران فریب دعوای مصنوعی آمریکا و رژیم صهیونیستی را نمی‌خورد/دعوای ساختگی اهرم فشار به ایران است

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به دعوای زرگری نتانیاهو و کاخ سفید، اینگونه اختلافات مصنوعی بین اسرائیل و آمریکا را راهکار آنان برای مغلوب کردن ایران دانست.

وی گفت: مطابق اظهارنظرها و رفتارهای عملی حاکمان آمریکا پیوند ناگسستنی بین رژیم صهیونیستی و حکومت آمریکا وجو دارد، چون رؤسای جمهوری آمریکا و مقامات این کشور همیشه اظهاراتی بر این مبنا مطرح می‌کنند که متعهد به امنیت رژیم صهیونیستی هستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تصریح کرد: آنان می‌خواهند با به راه انداختن این دعوای ساختگی و پررنگ‌تر کردن اختلاف نمایشی بین نتانیاهو و کاخ سفید، جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار قرار دهند با این استدلال که چون رژیم صهیونیستی مخالف توافق است پس توافق به نفع ایران است.

نقوی با بیان اینکه آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی همواره با هماهنگی یکدیگر وارد عرصه می‌شوند، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران دست آمریکا و اسرائیل را خوانده و فریب دعوای مصنوعی آنان را نمی‌خورد.

وی در ادامه با انتقاد از ارائه متن مذاکرات هسته‌ای محرمانه ایران با 1+5، گفت: مبادله اطلاعات مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 بین این دو کشور بیانگر این موضوع است که آمریکا و رژیم صهیونیستی کاملاً با یکدیگر هماهنگ هستند لذا تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای نباید فریب این اختلاف نمایشی آنان را بخورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    سیابای بیشتر نیست