کارشناس جنگ نرم سپاه پاسداران گفت: تمام تلاش فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان برای تخریب بنیان خانواده‌ها و ایجاد گسست و از هم پاشیدن آن است.

تمام تلاش دشمنان تخریب بنیان خانواده‌های ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ابوالفضل دربانیان امشب در همایش دجالواره بسیج جامعه پزشکی شاهرود که در سالن اجتماعات بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: تمام تلاش‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان برای تخریب بنیان خانواده‌ها و ایجاد گسست و از هم پاشیدن آن است تا بتوانند با این کار و تحت تأثیر قرار دادن انفرادی افراد به امیال شوم خود دست یابند.

وی در سخنانی با اشاره به اهداف دشمنان در جنگ نرم و نشانه رفتن تمام آحاد جامعه برای تخریب اذهان و جذب به سمت خود اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم به دنبال جذب حداکثری مخاطبان خود هستند و تلاش می‌کنند با شناخت بیشتر جامعه هدف خود بتوانند به اهداف خود برسند.

کارشناس جنگ نرم سپاه پاسداران افزود: در جنگ نرم شما دشمن را نمی‌بینید و او را حس نمی‌کنید و تلاش می‌کنند تا به شیوه‌های نرم و رسانه و فرهنگ بتوانند به اهداف خود در براندازی انقلاب اسلامی دست یابند.

دربانیان با بیان اینکه هدف اصلی در جنگ نرم براندازی بنیان خانواده است، بیان کرد: خانواده بنای مستحکمی در اسلام است که سبب می‌شود اعضا در آن با تعامل و محبت به اهداف والای انسانی و الهی برسند که این خوشایند دشمنان نیست.

وی تصریح کرد: تمام تلاش‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان برای تخریب بنیان خانواده‌ها و ایجاد گسست و از هم پاشیدن آن است تا بتوانند با این کار و تحت تأثیر قرار دادن انفرادی افراد به امیال شوم خود دست یابند.

دربانیان با تأکید بر مراقبت از فرزندان در جنگ نرم گفت: باید مراقب فرزندان خود باشیم چراکه با توجه به فطرت پاک و عاطفی بودن سریع جذب مقوله‌های فرهنگی و عاطفی می‌شوند و دشمنان با این شگردها آن‌ها را جذب خود می‌کنند و با اقناع آن‌ها و انحراف اذهانشان سبب انحراف آن‌ها از مسیر مدنظر خانواده می‌شوند.

کارشناس جنگ نرم سپاه پاسداران عنوان کرد: مقام معظم رهبری بر فرهنگ تأکید بسیاری دارند و این به خاطر توجه دشمنان به این مقوله است و شما عزیزان که از تأثیرگذاران جامعه هستید باید تلاش کنید تا با نفوذ خود جامعه را روشن نمایید.

دربانیان گفت: خودمراقبتی در بحث ماهواره برای این است که ما مریض روحی و در ادامه جسمی نشویم و شما به‌عنوان مسئولان جسم و جان مردم باید در این زمینه نیز اقدام به روشنگری کرده و به رسالت خود به‌عنوان یک بسیجی عمل کنید.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.