معاون وزیر راه‌ و شهرسازی گفت: اضافه کردن 24 هزار تخت به بیمارستان‌های کشور در دست اجرا است.

اضافه کردن 24 هزار تخت به بیمارستان‌های کشور در دست اجرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، عصر امروز مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان باشت با حضور معاون وزیر راه، نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس و جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد.

محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در این آئین اظهار کرد: این بیمارستان که اولین بیمارستان کشور به روش جدید در نقشه و خدمت‌رسانی است در سه طبقه زیر زمین، هم‌کف و طبقه اول احداث خواهد شد.

وی با تأکید بر این بیمارستان باشت با توجه به نیاز امروز در نظر گرفته شده است، افزود: این بیمارستان متناسب با سازمان جهانی سلامت ساخته می‌شود و الگویی برای ساخت بیمارستان در سطح کشور خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این بیمارستان یک بیمارستان عمومی در نظر گرفته شده  که دارای چهار بخش تخصصی از جمله کودکان و نوزادان، زنان و زایمان، داخلی و جراحی و دو اتاق عمل است.

علیزاده پنج تخت دیالیز و چهار تخت در بخش مراقبت‌های ویژه ccu و ICU را از دیگر خدمات در نظر گرفته برای این بیمارستان برشمرد.

وی نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به حوزه سلامت را عامل پیشرفت‌های چشم‌گیر در این حوزه برشمرد و گفت: 24 هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور در دست ساخت داریم که از این تعداد 28 بیمارستان در قالب دو هزار و 460 تخت در برنامه تکمیل و افتتاح قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بیمارستان 32 تخت‌خوابی باشت و بیمارستان 140 تختی گچساران از جمله این پروژه‌های در دست اجرا هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.