با حضور جانشین فرمانده سپاه قدس پیکر هفت شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در مشهد تشییع شد.

پیکر 7 شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در مشهد تشییع شد

 پیکر شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون سردار علیرضا توسلی (معروف به ابوحامد) فرمانده تیپ افتخارآفرین فاطمیون به همراه فرمانده شهید رضا بخشی (معروف به فاتح) و پنج تن از شهدای دیگر مدافع حرم حضرت زینب(س) صبح روز پنج شنبه با حضور سردار قاآنی جانشین فرمانده سپاه قدس و رحیم‌پورازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و استاندار خراسان رضوی  و جمعی از عاشقان ولایت و امامت و مسؤولان استانی از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شد.

سردار علیرضا توسلی فرمانده تیپ فاطمیون روز شنبه 9 اسفند 93، در جریان آزادسازی تپه تل قرین در حومه درعا، به دست تروریست‌های جبهه النصره به شهادت رسید؛ وی فردی محبوب، فرمانده‌ای مقتدر و مورد وثوق سردار قاسم سلیمانی بود.

پیکر شهیدان علیرضا توسلی، رضا بخشی، محمود حکیمی، جاوید یوسفی، نعمت‌ا...نجفی، قاسم سادات و سید حسین حسینی در بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: شهدای مدافع حرم پیام راستین دین مبین اسلام را به جهانیان نشان می‌دهند.

علیرضا رشیدیان در حاشیه مراسم تشییع شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) تیپ فاطمیون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر شهید خونی است در پیکر اسلام و شهیدان امروز مدافعان اسلام راستین بودند که با خون خود نهال راستین درخت اسلام را به جهانیان معرفی کردند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در مقابل کسانی که سعی می‌کنند چهره خشن و بی‌رحمی از اسلام را نشان دهند، این شهیدان پیام راستین دین مبین اسلام را به جهانیان نشان داده و توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه اسلام دین رحمت و عطوفت است، خاطرنشان کرد: امروز برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) مسلمانان ساکت نمی‌نشینند و نمی‌گذارند تا خدشه‌ای به اسلام و بارگاه اهل بیت (ع) وارد شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهار IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    1 0
    انشالله كه روحشان در پناه شفاعت خاص حضرت زهرا (س) در آرامش ابدي و رحمت بيكران الهي قرار گيرد و خداوند به خانواده هاي عزيزشان صبر و اجر عنايت كند و پروردگار عالم انتقام اين شهيدان مظلوم و فرزندان رشيد ايران را به دست با كفايت حضرت ولي عصر (عج ) از قاتلان بي رحم را بگيرد .