مسعود حکم‌آبادی: هفته هفدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز با دیدارهای مختلف پیگیری می‌شود و تیم صدرنشین مشهدی در کرمانشاه میهمان تیمی است که علی حنطه سرمربیگری آن را بر عهده دارد.

 راهیان؛ شاهراه تثبیت صدرنشینی سیاه‌جامگان

دیدار تیم فوتبال سیاه‌جامگان امروز در حالی از ساعت 14 در ورزشگاه کارگران کرمانشاه آغاز می‌شود که تیم حریف برای بقا در  لیگ دسته اول بشدت نیازمند این سه امتیاز خانگی است. تیم سیاه‌جامگان هم که حالا با توجه به دیدارهای دشوار دیگر مدعیان، بهترین فرصت را برای تداوم صدرنشینی و افزایش اختلاف نسبت به سایرین در اختیار دارد، اصلاً دوست ندارد دست خالی به مشهد بازگردد.

شاگردان مهاجری که هفته گذشته بعد از برد مقابل مس رفسنجان، یک بحران مالی را پشت سر گذاشتند و حتی شنیده شد، بازیکنانش نسبت به پرداخت نشدن مطالباتشان معترض بوده و قصد تعطیلی تمرین را داشتند، حالا باید از این فرصت تعطیلی بهترین استفاده را کرده و به ریکاوری روحی و روانی بپردازند.

اما فارغ از هفته های آینده، همین هفته هم فرصت مناسبی است تا سیاه‌جامگان خودشان را تثبیت کنند؛ خداداد عزیزی که مقابل رقبای سیاه‌جامگان امتیاز از دست داد و تنها با شکست مشهدی ها، آنها را از شرایط بالانشینی دور کرد، این هفته حداقل برای ادای دین نسبت به شهرش هم که شده، باید مس را در رفسنجان شکست دهد، تا مشهدی‌ها با خیال راحت تری بالانشینی را تجربه کنند و از سوی دیگر در آبادان نفت و پاس 29 و 28امتیازی به مصاف هم می روند که تساوی در این مسابقه، بهترین نتیجه برای مشهدی‌ها خواهد بود.

مهاجری در بازی امروز، وحید فارغ را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت، اما تمام تیمش را سرباز کرده تا در مقابل تیم حنطه که احتمالاً برای امتیاز گرفتن دست به هرکاری خواهد زد. تیم مهاجری که ثابت کرده در مقابل تیمهای بالانشین خوب نتیجه می گیرد و استخوان گلوگیری برای تیمهای ضعیف نیست، این بازی باید روی عادتهایش پا گذاشته و یک پیروزی خارج از خانه را کسب کند تا همچنان امید اول صعود به لیگ برتر باشد.

اما در سایر دیدار ها،در گروه اول مسابقات که فولاد اهواز با اختلاف 6امتیازی نسبت به تیم دوم، صدرنشین است، میزبان تیم دوم، یعنی نساجی مازندران خواهد بود. گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی تهران خواهد بود و فجرسپاسی از اکبر میثاقیان و مس کرمان پذیرایی خواهد کرد. آلومینیوم و تربیت نوین یزد هم جدال بقای یزدی‌ها را برگزار خواهند کرد و استقلال در اهواز از نفت و گاز گچساران میزبانی می‌کند. ایرانجوان بوشهر و شهرداری اردبیل هم در جنوب کشور مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

در گروه دوم رقابتها نیز؛ شاهد جدال بالانشینان خواهیم بود و همزمان با دیدار سیاه‌جامگان و راهیان کرمانشاه، پاس همدان در آبادان میهمان صنعت نفت است و مس رفسنجان که در انتظار لغزش سیاه‌جامگان است، از شهرداری تبریز و خداداد پذیرایی خواهد کرد. فولاد یزد از گل‌گهر سیرجان میزبانی می‌کند و داماش در خانه پارسه به میدان خواهد رفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.