۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱
کد خبر: 269673
اخبار ويژه / دست دزدهای داخلی باید قطع شود

دست دزدهای داخلی باید قطع شود

ایرنا: اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دست دزدهای خارجی از کشور کوتاه شد و حالا نیز باید دست دزدهای داخلی از اقتصاد کشور قطع شود.

 

سفر دیپلمات انگلیسی به تهران

نسیم: ادوارد اوکدن، مدیرکل وزارت خارجه انگلیس که ۱۲ تا ۱۳ اسفندماه در رأس هیأتی به تهران سفر کرده بود، در دیدارهای خود با مقامهای وزارت خارجه، شورای عالی امنیت ملی و مجلس، به رایزنی درباره راهکارهای تسریع در بازگشایی سفارتخانه‌ها و مبارزه با تروریسم پرداخت.

 

شهادت مدافع حرم در سامرا

عصرایران: فرهادخوشه بر، مدافع حرم اهل بیت(ع) شامگاه یکشنبه دهم اسفندماه جاری، در جوار حرمین عسکریین عراق به فیض عظیم شهادت نایل شد. پیکراین شهید گرانقدرصبح پنجشنبه در شهر لنگرود گیلان تشییع شد.

 

ریزگردها وبیمارستان های خوزستان

مهر: سیف ا... پدین، نماینده استان خوزستان در شورای عالی استانها با اشاره به آسیبهای جدی مردم خوزستان از نفوذ ریزگردها، گفت: تعداد قابل توجهی از مردم استان در هفته های اخیر به بیمارستان منتقل شدند.

 

انتقاد از تسویه حساب های سیاسی

قدس آنلاین: علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برخی تسویه حسابهای سیاسی خود را، روی دوش کارگران فولاد می گذارند که ما آنها را از این کار برحذر می داریم.

 

نقش سازنده ایران در مبارزه با داعش

فارس: جان آلن، نماینده رئیس‌جمهور آمریکا در ائتلاف بین‌المللی «مبارزه با داعش» گفت: از نقش سازنده تمامی کشورها از جمله ایران در مبارزه با داعش استقبال می‌کنیم.

 

بررسی علل سرطان ها در کشور

تسنیم: رضا ملک زاده، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از تدوین برنامه ملی سرطان در رابطه با پیشگیری، غربالگری، تشخیص و درمان و مراقبتهای حمایتی خبر داد و گفت: باید علل مرگ و میر در میان افراد 35 تا 70 سال را تحلیل کنیم.

 

شهادت فرمانده «عصائب اهل الحق»

ابنا: حاج «مهدی الکنانی»، فرمانده ارشد «عصائب اهل حق» در عراق، در عملیات آزادسازی استان صلاح الدین در محور شمال سامرا به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

 

ادعای یک روزنامه عربی

عصرایران: روزنامه عربی القدس العربی چاپ لندن در گزارشی مدعی شد که ایران به گروه‌های داوطلب شیعه در عراق سلاح سنگین داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بابک IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    وای چه قدر وقت گیر چون این دست های خیلی زیادند