شاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون سراسری از فرداست، گفت: آزمون سراسری سال ۹۴ در ۵ گروه آزمایشی، روزهای 21، 22 و 23 خرداد ۹۴ برگزار می‌شود.

اعلام زمان دقیق برگزاری آزمون سراسری برای ۵ گروه آزمایشی

به گزارش قدس آنلاین، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اظهار داشت: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 94 برای دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین کد‌رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و دانشگاه فرهنگیان که در مهلت مقرر موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده از فردا یکشنبه 17 اسفندماه 93 منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود و در پایان روز چهارشنبه 20 اسفندماه پایان می‌یابد.

توکلی تصریح کرد: داوطلبان ضرورت دارد با توجه به اطلاعیه این سازمان درباره اعلام زمان مجدد برای ثبت‌نام، در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 94 به شرح مندرج در اطلاعیه این سازمان که امروز بعدازظهر بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد و در نشریه پیک سنجش هجدهم اسفندماه نیز منتشر می‌شود نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلا در آزمون ثبت‌نام کرده‌اند فقط می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان و وارد کردن اطلاعات درخواستی، نسبت به مشاهده اطلاعات ثبت‌نامی و در صورت لزوم ویرایش اطلاعات خود بر اساس دستورالعمل بند الف اطلاعیه اقدام کنند. این دسته به هیچ وجه مجاز به ثبت‌نام مجدد نیستند.

توکلی گفت: آزمون سراسری سال 94 برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنج شنبه 21 خرداد، هنر در بعدازظهر پنج شنبه 21 خرداد، علوم تجربی صبح جمعه 22 خرداد، زبان‌های خارجی بعدازظهر جمعه 22 خرداد و علوم انسانی صبح شنبه 23 خرداد سال 1394 برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.