دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: نیروهای انتظامی نسبت به سایر نیروهای مسلح، پرتنوع ترین ماموریت ها را دارند و در ماموریت در مرزها تا ایجاد امنیت در روستاها، شهرها، جاده ها، پیشگیری از وقوع جرم ها، سرقت و دزدی، ناامنی های متفاوت، حمل ونقل شهری و بین شهری، ترافیک، مبارزه با مواد مخدر و باندهای سرقت سازمان یافته به فعالیت می پردازند.

نیروی انتظامی پر تنوع ترین ماموریت ها را دارد

به گزارش ایرنا، این مطلب را سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی روز شنبه در مراسم تودیع ومعارفه فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد.

وی ادامه داد: سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم فرماندهی مومن، خردمند، شجاع، مردمدار و مردمیار هستند و در مدت 10 سال فرماندهی مدبرانه خود در نیروی انتظامی، با تمامی مشکلات و ناامنی هایی پیرامون جمهوری اسلامی ایران، عمکرد بسیار مطلوبی از خود برجای گذاشتند.

وی گفت: این فرماندهی در زمانی انجام شد که مشکلاتی در کشورهای افغانستان، پاکستان و عراق وجود داشت و سردار احمدی مقدم توانست با فرماندهی مقتدرانه خود در کنار سایر ماموریت های نیروهای انتظامی، آن را با شایستگی تمام انجام دهد.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: انصافا در این 10 سال فرماندهی سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم، وی یک فرماندهی موفق و تاثیرگذار داشتند و توانستند ارتباط حاکمیت را با مردم برقرار کنند و ضمن حفظ صلابت و اقتدار نیروی انتظامی در برخورد با اشرار، ایجاد کنندگان ناامنی در کشور، باندهای مسلح، قاچاقچیان مواد مخدر با اقتدار نیروی انتظامی، با مردم و بدنه جامعه بسیار با عطوفت، با ادب، مهربانی و سعه صدر رفتار کردند.

سرلشکر صفوی گفت: در یک کلمه، 10 سال فرماندهی سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم را می توان یک فرماندهی موفق که با خردمندی و با داشتن دانش نظامی توانست امنیت عمومی شهرها و کلانشهرهای و همچنین امنیت را در مرزهای طولانی جمهوری اسلامی ایران برقرار کند، عنوان کرد.

وی ادامه داد: رفتار سردار احمدی مقدم نشان دهنده تدین و اندیشه بسیار متعال اسلامی و اخلاقی یک فرمانده لایق نظام اسلامی است.

سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم پس از حدود 9 سال فرماندهی نیروی انتظامی، روز دوشنبه - 18 اسفند ماه - با حکم رهبر معظم انقلاب این مسوولیت را به سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری سپرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.