۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
کد خبر: 272531

نواف العابد هافبک ملی پوش الهلال سعودی که بدون اطلاع مسوولان این باشگاه به فرودگاه نیامد وتیم الهلال برای دیدار با فولاد خوزستان ناچار شد بدون وی راهی اهواز شود ازحضور در تمرینات این تیم تااطلاع ثانوی محروم شد.

برخورد شدید الهلال عربستان با بازیکن خودسر
به گزارش ایرنا از الدوری والکاس قطر ، این تصمیم در نشست چهارشنبه شب هیات مدیره وکمیته انضباطی باشگاه اتخاذ شد وعلاوه بر محرومیت از تمرین با تیم تااطلاع ثانوی ، 50 در صد از قرار داد 3 میلیون دلاری این بازیکن کسر خواهد شد .


باشگاه الهلال بعد از این نشست در اطلاعیه ای اعلام کرد که این بازیکن به دلیل پرداخت نشدن برخی حقوق معوقه اش اصول باشگاه را زیر پا گذاشته وتیم را در شرایطی حساس رها کرده ودرحالی که نامش در لیست 20 نفره تیم برای پرواز به ایران قرار داشته از حضور درفرودگاه سرباز زده است . 

بازی الهلال عربستان وفولاد خوزستان درچارچوب لیگ قهرمانان آسیا که سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت .

نواف العابد در مسابقات سال گذشته کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در ریاض سعودی به عنوان بهترین بازیکن جام بیست ودوم شناخته شد.

اخیرا' برخی رسانه های عرب زبان از وجود اختلافات مالی بین این بازیکن ومسوولان باشگاه الهلال خبر داده بودند.

درپایان بازیهای روز سوم رقابت های فوتبال مقدماتی از گروه C لیگ قهرمانان آسیا ، تیمهای السد قطر با 6 امتیاز ، الهلال با 4 امتیاز ، فولاد خوزستان با 3 امتیاز ولکوموتیو ازبکستان با یک امتیاز بترتیب در رده های اول تا چهارم این گروه قرار داردند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.