قدس آنلاین-حسین زوارزاده: استاندار خراسان رضوی گفت: در بازدیدی که از وضعیت فعالیت های استقبال از شهر مشهد داشتیم تنها خدمت رسانی به زائرین و مجاورین و جوش خروش نوروزی دیده شد و این نشان از پذیرایی وِژه زائرین آقا علی ابن موسی الرضا(ع) دارد.

مشهد یکپارچه پذیرای زائرین نوروزی است

علیرضا رشیدیان در حاشیه بازدید از خدمات نوروزی شهرداری مشهد افزود: مشهد و خراسان رضوی به صورت ویژه یکی از مقاصد پر تردد زائرین و مجاورین علی ابن موسی الرضا(ع) است و امروز تنها شاهد حضور پرشور تمامی پرسنل دستگاه های اجرایی استان بودیم ولی به مراتب سهم شهرداری مشهد در این میان از دیگر ارگان ها بیشتر است.

وی اضافه کرد: اکنون مسیرهای متنی به شهر مشهد مورد زیباسازی و رفت و روب قرار گرفته تا زائرین در بدو ورود از نمایی زیبا بهره مند شوند و اجرای المان های گل و هنری در سطح شهر نیز به شادابی و نشاط شهر کمک ویژه کرده است.

رشیدیان تصریح کرد: 8 میلیون شاحه گل برای طراوت و زیبایی شهر کاشته شده که نورپردازی همراه آنها نیز جلوه گر گوشه ای از زیباسازی شهری توسط شهرداری مشهد است.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: فضاسازی هنری، جمع آوری زبالهف آماده سازی جاده ها و کمپ ها، استقرار نیروهای امدادی و انتظامی در سطوح مختلف شهر نیز همگی حاکی از خدمت رسانی به زائرین می باشد.

وی گفت: فردا ساعت 16 همه ایران و حتی جهان گوش های دل و جان خود را برای استماع رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باز خواهند کرد تا بازهم مسیر پیمایش راه در سال آینده مشخص شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.