ایلام - رییس سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ایلام گفت: اردوگاه های اسکان موقت مسافران نوروزی در بوستان های چغا سبز، جوان و کوثر برای رفاه حال گردشگران نوروزی به این استان بر پا و تجهیز شده است.

اردوگاه های اسکان موقت مسافران نوروزی در نقاط مختلف ایلام بر پا شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، یاسان مهدوی روز شنبه با بیان اینکه اقامت و استفاده از تجهیزات و امکانات این اردوگاه ها رایگان است، اظهار کرد: اردوگاه نوروزی بوستان چغاسبز باستعداد 30 کانتینر و مجموعه چادرهای هلال احمر در بوستان های کوثر و جوان آماده اسکان مهمانان نوروزی است.

وی ادامه داد: همچنین برای نخستین بار در شهر ایلام 20 هزار کیسه زباله برزنتی مخصوص وسایل نقلیه و با قابلیت شست و شو و استفاده مداوم توسط شهرداری با 400 میلیون ریال اعتبار خریداری و در این ایام بین رانندگان خودروهای عبوری توزیع می شود.

مهدوی از تجهیز 20 چشمه سرویس بهداشتی با یک میلیارد ریال اعتبار در بوستان های ملت، کودک و بانوان ایلام خبر داد و افزود: این سرویس های بهداشتی مجهز به آبگرمکن خورشیدی و دارای محل های مجزا برای شستن ظروف و البسه هستند.

وی تاکید کرد: به منظور زیبا سازی و توسعه فضای سبز شهر ایلام در آستانه فصل بهار و نوروز سازمان پارک ها و فضای سبز اقدام به کاشت نهال، درختچه و گل در ورودی و خروجی شهر و نقاط پرتردد کرده است.

به گفته وی، یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای خرید و کاشت نهال و گیاه در میدان ارغوان، یک میلیارد ریال گل تزیینی و 200 میلیون ریال درختچه برای کاشت در خیابان آیت الله حیدری، 500 میلیون ریال گل و گیاه برای توسعه فضای سبز میدان قرآن و پل خلیج فارس و 400 میلیون ریال نیز برای فضای سبز اردوگاه نوروزی بوستان چغاسبز ایلام هزینه شده است.

وی از توزیع نهال های مثمر و غیر مثمر به ارزش ریالی یک میلیارد و 200 میلیون ریال میان شهروندان در روزهای پایانی سال جاری با هدف جذب مشارکت آنان در توسعه و حفظ فضاهای سبز و اطراف منازل مسکونی در شهر ایلام خبر داد.

مهدوی افزود: در بخش زیباسازی شهر 200 میلیون ریال جهت خرید و نصب ست قوری و کتری در میدان قرآن و یک میلیارد ریال نیز برای ساخت و نصب تندیس خیام در میدان خیام هزینه شده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.