مشهد -خیل عظیم زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی برای دیدار با رهبر فرزانه انقلاب در جوار مضجع شریف ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) لحظه شماری می کنند.

زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی برای دیدار با رهبر فرزانه انقلاب لحظه شماری می کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، جمعیت کثیری از مردم ولایتمدار مشهد و هموطنانی از سراسر کشور از صبح امروز با حضور در صحن های حرم مطهر از جمله صحن جامع رضوی آماده ورود به محل سخنرانی رهبر معظم انقلاب می شوند تا یکبار دیگر با ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای تجدید بیعت کنند.

جمعیت مشتاق به سمت جایگاه سخنرانی و رواق زیبای امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی در حرکت هستند و شمار کثیری از زائران و مجاوران در صحن ها و رواق برای استماع سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب آماده می شوند.

رهبر معظم طبق سنت همه ساله در اول فروردین با تشرف به حرم منور رضوی، نقشه راه نظام جمهوری اسلامی را در سال نو تبیین می کنند و مردم مسلمان از سراسر میهن اسلامی خود را در این روز به مشهد الرضا(ع) می رسانند.

امسال نیز ولی امر مسلیمن جهان ساعت 15 در جمع خیل عظیم زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا (ع) که از سراسر میهن اسلامی و استان خراسان رضوی خود را به این شهر مقدس رسانده اند نقشه راه کشور را تبیین خواهند کرد.

رواق بزرگ امام خمینی(ره) و صحن ها و رواق های حرم مطهر رضوی پیش از ظهر امروز از جمعیت شرکت کننده موج می زند و آماده اند تا در نظم و سکوت وصف ناپذیر به دقت به فرمایشات گهربار ولی امر مسلمین گوش فرا دهند و حمایت همه جانبه خود را از رهبری و نظام اسلامی اعلام کنند.

سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب برای سومین سال متوالی به طور همزمان به سه زبان زنده دنیا ترجمه و در اماکن متبرکه پخش می شود.

این فرمایشات از شبکه های متعدد رادیویی و تلویزیونی و شبکه مجازی آستان قدس و سیستم صوتی و تصویری حرم منور رضوی پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران ایرنا، تمام صحن ها و رواق های حرم مطهر امام رضا (ع) شاهد حضور انبوه جمعیتی است که مشتاقانه خود را برای شنیدن فرمایشات ولی امر مسلمین آماده می کنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی بمناسبت آغاز سال 1394 هجری شمسی، با تبریک سال نو و نوروز به ملت ایران و همه ملتهایی که نوروز را گرامی می دارند، سال جدید را سال «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» نامگذاری کردند.

سالانه 25 میلیون زائر از نقاظ مختلف کشور و دنیا به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند که فقط در نوروز و لحظه تحویل سال سه میلیون نفر زائر به جمعیت مشهد افزوده می شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.