۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
کد خبر: 272773

سرمربی رئال مادرید می گوید بازی با بارسلونا در ال کلاسیکو بازی مغزهاست و تیمی که باهوش تر باشد برنده خواهد شد.

آنچلوتی: ال کلاسیکو بازی مغزهاست، نه بدن ها

 به گزارش ایسنا، کم کم به شروع یکی از حساس ترین دیدارهای باشگاهی در فوتبال اروپا نزدیک می شویم که در آن رئال مادرید و بارسلونا در نیوکمپ برابر هم به میدان خواهند رفت.

کارلو آنچلوتی پیش از دیدار حساس تیمش برابر بارسلونا گفت: بیشتر بودن یا نبودن شانس یک تیم بستگی به روند پیروزی های یک تیم ندارد. هم رئال هم بارسا بازی مشکلی خواهند داشت. به این بازی اعتماد زیادی داریم چرا که فرصت بزرگی است. اگر پیروز شویم از نظر ذهنی شرایط خوبی پیدا خواهیم کرد. این بازی را مغزهای بازیکنان تعیین می کنند نه بدنهایشان. این بازی به اندازه دو بازی چمپیونزلیگ مقابل اتلتیکو تعیین کننده نخواهد بود. سرنوشت ساز نخواهد بود. ذهنیت و استراتژی را برای این بازی مشخص کرده ایم. تمام تلاشمان را برای کسب پیروزی انجام خواهیم داد.

کارلتو ادامه داد: هر کسی سبک خودش را دارد و می خواهد این سبک را درون زمین غالب کند. وظیفه ماست تا توانایی هایمان را درون زمین نشان دهیم. جو این بازی برای همه متفاوت است. مقابل یک تیم بزرگ بازی می کنیم. برای مقطعی مهم از فصل آماده می شویم و باید نحوه آماده سازیمان خاص باشد. تیم اعتماد به نفس دارد تا بهترین بازیش را داشته باشد. باید بهترین بازیمان را در دفاع و حمله داشته باشبم و فلسفه بازیمان را درون زمین پیاده کنیم. هرگز در دوران فوتبالم به تساوی رضایت نداده ام. توانایی برد را داریم و به تساوی فکر نخواهیم کرد. کارم و هدایت بزرگترین تیم دنیا را دوست دارم. افتخاری است که بتوانم بخشی از چنین بازیهایی باشم. حاضرم برای خرید بلیط چنین بازیهایی پول بدهم.

سرمربی رئال مادرید درباره آرام بودن خود در رئال مادرید گفت: این بخشی از شخصیت من است هر چند که جو هم مطلوب حال من بوده است. می گویند که صبر من نامحدود است اما این طور نیست. باید برای مقابله با بازیکنان، مطبوعات و چنین بازیهایی آماده بود و صبر پیشه کرد.باید مثبت اندیش بود، به خصوص وقتی چنین بازیکنانی را در اختیار داری. در بازیهای اخیر خوب نبودیم اما این وضعیت همیشه قابل تغییر خواهد بود.

او درباره وضعیت کریستیانو رونالدو نیز گفت: رونالدو هفته خوبی داشته و خوب تمرین کرده است. شرایط خوبی دارد. مثل بقیه از نظر ذهنی و بدنی آماده است. شاید مدتی در بهترین سطحش نبوده است. اما ما را در مرحله یک هشتم چمپیونزلیگ نجات داد. توقعات از او بیش از بقیه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.