مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام مهم‌ترین گزارش عملیات‌های سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در ۱۳ استان درگیر این حوادث به ۱۵۰۰ نفر خدمات لازم ارائه شد.

امدادرسانی به ۱۵۰۰ نفر/ اسکان ۱۱۰ حادثه‌دیده و رهاسازی ۱۰۰ خودرو

به گزارش خبرگزاری فارس، مرتضی مرادی پور افزود: 5 استان فارس، اصفهان، خوزستان، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد و 20 شهرستان این استان‌ها روز گذشته متاثر از سیل و آبگرفتگی بودند.
مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات افزود: در حوادث سیل و آبگرفتگی این 5 استان ٢٠ روستا و مناطق عشایرنشین متأثر شدند که امدادگران هلال‌احمر به 700 نفر امدادرسانی کرده و 60 نفر از خدمت اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.
وی با اشاره به انتقال 20 حادثه‌دیده به مناطق امن، اضافه کرد: برای این حوادث 36 تیم عملیاتی خدمات لازم را به مردم ارائه دادند.
مرادی پور به خدمات ارائه شده در عملیات‌های برف و کولاک در روز گذشته هم اشاره و عنوان کرد: ٨ استان آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، البرز، ایلام، قزوین، گیلان و کردستان از این حوادث متأثر شدند و در مجموع برای 800 نفر از هموطنان امدادرسانی‌های لازم انجام شد.
وی به اسکان 5٠ حادثه دیده اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه 100 دستگاه خودرو از برف و کولاک رهاسازی شده و 30 بسته غذایی توزیع شد و در مجموع 22 تیم عملیاتی شامل 74 نفر خدمات لازم را به هموطنان ارائه کردند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.