۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد خبر: 272927

سازمان بهزیستی برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی متعدد اقدام به ترویج ازدواج و تامین جهیزیه برای مددجویان تحت پوشش خود کرده و در این راستا ستاد "تامین اقلام اولیه زندگی استان تهران" جهت اجرای این امر مهم با مشارکت افراد نیکوکار و خیر نسبت به تامین جهیزیه اقدام و در صورت موافقت زوجین با حفظ حرمت و جایگاه رفیع انسانی طی مراسم باشکوهی، جهیزیه تامین شده را به واجدین شرایط تحویل می‌دهد.

شرایط دریافت "هدیه جهیزیه" از سازمان بهزیستی

به گزارش ایسنا، مددجویان واجد شرایط سازمان بهزیستی جهت دریافت جهیزیه باید درخواست را مستقیما از سمت خود و یا از طریق خانواده به بهزیستی شهرستان ارائه کرده و سپس مدارک لازم توسط مددکار حوزه (در صورت تحت پوشش بودن) بررسی خواهد شد.

همچنین حضور در کلاسهای آموزشی قبل از ازدواج و دریافت مشاوره‌های ژنتیک الزامی بوده و پس از آن فرد می‌تواند اقدام به دریافت جهیزیه از طریق سازمان بهزیستی و با همکاری موسسات غیردولتی و افراد نیکوکار کند.

شایان ذکر است؛ معاونت مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی برای تحقق این هدف آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های افراد خیر و نیکوکار چه از جهت تامین جهیزیه و یا برگزاری مراسم اعلام کرده و بدین ترتیب افراد خیر در صورت تمایل می‌توانند جهت هماهنگی بیشتر با ستاد جهیزیه استان تهران با شماره تلفن 88879735 تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.