قدس آنلاین: اصفهان - عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: توسعه و آبادانی میهمن اسلامی ما با "همدلي و همزباني" شتاب بیشتری می گیرد.

"همدلي و همزباني" توسعه و آبادانی کشور را شتاب می دهد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، عوض حيدرپوردر گفت و گو با خبرنگارما افزود: یشرفت و تعالی کشور بدون همراهی مردم با مسئولان هرگز میسر نخواهد بود.

وي توسعه مشارکت‌های مردمی را زمینه‌ساز توسعه همه جانبه در کشور دانست و اظهارداشت: تداوم عزت کشور در همراهی و همدلی بین مردم و مسئولان خواهد بود.

عضوكميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: شعار سال ۱۳۹۴ مكمل سياست هاي پيشين رهبري در نام گذاري سال هاي گذشته است، وقتي ايشان سال هاي قبل بر محور اقتصاد تكيه كردند و از همه خواستند كه با عزم ملي به رونق توليد داخلي كمك كنند مي توان با شعار همدلي به اقتصاد مقاومتي دست يافت.

وي با اشاره به اینکه تجربه سال هاي بعد از انقلاب به خوبي به ما نشان مي دهد كه هرجا بايكديگر همراه و همدل شديم و دولت و ملت دوشادوش هم حركت كردند موفق بوده ايم و توانسته ايم كارهاي بزرگ انجام دهيم، تاکید کرد: بی شک بدون همراهي و همزباني دولت و ملت دستيابي به رونق اقتصادي در کشور ممکن نخواهد بود.

 حیدرپور یادآور شد: نمونه بارز همكاري و همدلي دولت و ملت را مي توان در هشت سال دفاع مقدس جستجو كرد كه پير و جوان و مرد و زن همه براي يك هدف كه آن حفظ استقلال ايران بود دست به دست هم دادند و آن حماسه هاي بي نظير را خلق كردند.

وی در ادامه به سياست خارجي كشور در سال گذشته اشاره و تصريح كرد: مقام معظم رهبري بارها در سال ۹۳ از روند سياست خارجي دولت حمايت كردند و متذكر شدند كه در ايران هيچكس به دنبال جنگ طلبي نيست.

عضوكميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي افزود: روند مذاكرات هسته اي و آنچه تيم مذاكره كننده انجام داده اند تا به اين لحظه دفاع از منافع ملي كشور بوده و خواهد بود و رهبري نيز آن را تاييد كرده اند.

وي در پایان اظهارامیدواری کرد که با به ثمر نشستن مذاكرات حساس هسته اي و دست يابي ايرانيان به حق مسلم خود بتوانيم روند توسعه و پيشرفت كشور را سرعت ببخشيم .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.