قدس آنلاین: اصفهان - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۷۷۳ حادثه دیده در هفته نخست اجرای طرح امدادونجات نوروزی ۹۴ خبر داد.

امدادرسانی هلال احمر اصفهان به ۷۷۳ حادثه دیده !

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، داریوش کریمی با تشریح اجرای طرح ملی  امداد و نجات  نوروزی هلال احمر استان اظهار داشت: این طرح ملی از 25 اسفند ماه 93 لغایت 15 فروردین ماه 94 در 43 پایگاه امدادی در سطح استان اجرا می شود.

وی گفت: 1100 نجاتگر در پایگاه های ثابت، سیار و موقت امداد و نجات مستقر در جاده های مواصلاتی استان به هموطنان خدمت رسانی می کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: در اجرای هفت روز نخست از طرح ملی امداد و نجات نوروزی 94، 119 حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) جمعیت هلال احمر استان گزارش شده است.

وی بیان کرد: از 119 حادثه فوق 60 مورد حادثه جاده ای، یک مورد حادثه دریایی-ساحلی، یک مورد سیل و آبگرفتگی ، 18 مورد حادثه شهری، یک مورد حادثه کوهستان امداد رسانی شده اند و همچنین 38 مورد نیز با مراجعه به پایگاه ها خدمات حضوری دریافت کردند.

کریمی تصریح کرد: از 119 حادثه گزارش شده 78 مورد حادثه از تاریخ 25 لغایت 29 اسفند ماه و 41 مورد نیز از یکم لغایت سوم فروردین 94 گزارش شده اند که 406 نفر در مدت یک هفته در پایگاه های امدادی بین شهری هلال احمر استان اصفهان اسکان داده شده اند.

وی با اشاره به سامانه 112 ندای امداد گفت: توسط سامانه تلفن 112 ندای امداد گزارش کلیه حوادث در سطح استان در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC  به طور متمرکز  دریافت می شوند که هموطنان و مسافران ارجمند می توانند در طول 24 ساعت با این سامانه برای گزارش وقوع حادثه تماس حاصل کنند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.