قدس آنلاین: اصفهان - جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از زمان آغاز طرح نوروزی در فرماندهی انتظامی استان اصفهان، کاهش وقوع جرایم در سطح استان، ۵ درصد و در کلانشهر اصفهان، ۱۵ درصد بوده است.

کاهش 5 درصدی وقوع جرم در استان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سرهنگ حسین حسین‌زاده اظهار کرد: از زمان آغاز طرح نوروزی در فرماندهی انتظامی استان اصفهان که آمارهای بسیار دقیق خود را در حوزه انتظامی بررسی و تجزیه و تحلیل کردیم، به لطف خدا و تلاش همکاران نیروی انتظامی استان اصفهان و توجه شهروندان عزیز به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس، وقوع جرایم در سطح استان، 5 درصد کاهش یافت که این عدد برای کلانشهر اصفهان، 15 درصد کاهش وقوع جرایم بوده است.

وی افزود: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون، تنها سه فقره سرقت داخل خودرو از مسافران نوروزی صورت گرفت که در این موارد، دستگیری سارقان را شاهد بودیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: در حال حاضر با توجه به بارش نزولات آسمانی، استان اصفهان یکی از زیباترین روزهای خود را می‌گذراند و هوایی بسیار پاک دارد.

وی تصریح کرد:‌ در محورهای غربی استان اصفهان، حجم ترافیک سنگین است ولی خوشبختانه ظرف 36 ساعت گذشته هیچگونه تصادف منجر به صدمات شدید یا فوتی نداشتیم؛ بسیاری از مسافران در ایستگاه‌های امنیت و سلامت، توقف کرده و رفع خستگی می‌کنند.

سرهنگ حسین‌زاده خاطرنشان کرد:‌ خوشبختانه موارد استفاده از کمربند ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان عزیز مورد توجه قرار گرفته و ما کمتر مجبور شدیم راننده ای را متوقف کرده و برای او برگ اخطار صادر کنیم، همین موضوع سبب شده که کمترین میزان تصادفات را داشته باشیم و بیشتر تصادفات، خسارتی بوده و جرح شدید و یا فوت را در 24 ساعت گذشته در هیچ کجای استان چه درون‌شهری و چه برون‌شهری نداشتیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.