قدس آنلاین: اصفهان - عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت:‌ اگر بخواهیم قوانین و مصوبات اجرا شود و سیاست اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا کند و اینکه مذاکرات هسته‌ای ایران نتیجه بدهد یا ندهد و نیز در جامعه ثبات باشد، در همه این موارد باید همدلی احساس شود.

تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی در گرو همدلی و همزبانی است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حمیدرضا فولادگر در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: برای اینکه نظام جمهوری اسلامی بتواند برنامه ها و سیاست های خود را اجرایی کند نیازمند همدلی و همزبانی است.

وی ادامه داد: در سال 94، کشور در مسائل داخلی و خارجی حساسیت‌های خاص خود را دارد و دلیل اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال "دولت - ملت ،همدلی و همزبانی "نامیدند، به همین دلیل است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که در سال جاری شاهد همدلی مد نظر مقام معظم رهبری در بین دولت، مردم، مجلس و قوه قضاییه باشیم .

وی لازمه این همدلی را در این دانست که مردم دولت را تضعیف نکنند و دولت هم مردم را همدل و یاور خود بداند.

فولادگر با اشاره به اینکه دولت باید خود را خدمتگذار مردم بداند و مردم هم حامی دولت باشند، خاطرنشان کرد:‌ مفهوم دولت یک مفهوم عام و بحث کل حکومت و نظام جمهوری اسلامی است که از طریق ولایت فقیه مشروعیت پیدا می‌کند و مقبولیت آن با مردم است و قوه مجریه باید مردم را با خود همراه و همدل کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.