۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 273063

علی اکبر ولایتی در حاشیه مراسم ختم والده رییس جمهوری، در جمع خبرنگاران در ارزیابی از مذاکرات اخیر و همچنین بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در این زمینه افزود: مقام معظم رهبری همواره بر حقوق هسته ای جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده اند و خطوطی که ایشان مشخص کرده اند، همان چارچوب های اصولی است که مذاکرات باید مطابق با آن پیش برود.

تداوم مذاکرات در چارچوب ترسیمی رهبری
ایرنا: رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این که مذاکرات در چارچوب های ترسیمی مقام معظم رهبری حرکت می کند، گفت: مذاکره کنندگان در چارچوب های ترسیمی مقام معظم رهبری حرکت کرده اند.

ولایتی با اشاره به امضای قرارداد ان پی تی از سوی ایران و متعهد شدن ایران در اجرای مفاد این قرارداد، ادامه داد: ایران قرارداد ان پی تی را امضا کرده است و مانند هر کشور دیگری که این قرارداد را امضا کرده، حق استفاده از فناوری هسته ای صلح آمیز را داراست.

وی با بیان این که مذاکرات در هرشکلی که پیش برود باید در چارچوب های ترسیمی از سوی مقام معظم رهبری باشد، اظهار داشت: تا جایی که من اطلاع دارم مذاکره کنندگان ما در مسیر این چارچوب ها حرکت کرده اند و امید بسیاری است که مذاکره کنندگان ما بتوانند در همین مسیر با پایمردی در حفظ حقوق جمهوری اسلامی ایران راه را ادامه دهند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.