قدس آنلاین-حسین زوارزاده: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: مشهد به عنوان شهری که دارای بیشترین مسافر در ایام مختلف سال از جمله نوروز است یکی از محورهای مهم استان محسوب می شود به همین علت برای این شهر پست های عملیاتی امداد و نجات را به صورت ویژه مستقر نمودیم.

استقرار ویژه پست های عملیاتی امداد و نجات در کمپ های اسکان زائر مشهد

مجتبی احمدی در این خصوص افزود: کمپ غدیر و نمایشگاه بین المللی مشهد که خاص زائرین برای نوروز طراحی شده است به همراه ایستگاه های استقبال از زائرین در ورودی های مشهد نیز به تیم های سیار عملیاتی و امداد و نجات مجهز شده است تادر خدمت زائرین باشد.

وی اضافه کرد: همچنین باید به این نکته اشاره کرد که بیش از 50 هزار راهنمای شهر مشهد به همراه بروشورهای فرهنگی و اطلاع رسانی از طریق ورودی های مشهد در بین زائرین توزیع شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: همچنین حدود نیمی از ظرفیت ناوگان خودرویی امداد و نجات استان به مسیرهای منتهی به شهر مشهد اختصاص داده شده که سه راه وکی آباد، گلبهر و سه راه فردوسی از جمله پست های مهم آن می باشد.

وی تصریح کرد: در طرح نوروز جمعیت هلال احمر استان 215 نفر پرسنل با 138 دستگاه خودروی عملیاتی و یک دستگاه بالگرد به صورت آماده باش 24 ساعته فعالیت می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.