۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
کد خبر: 273098

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با صدور پیامی درگذشت دو خبرنگار ورزشی که در سانحه سقوط هواپیمای آلمانی جان باختند را تسلیت گفت و از آنها به عنوان خبرنگارانی صادق و امانتدار نام برد.

کی روش درگذشت دو خبرنگار ورزشی را تسلیت گفت

به گزارش قدس آنلاین، در متن پیام کی‌روش آمده است: «در نخستین روزهای سال جدید، شنیدن یک خبر قلب همه ما را در اتریش به درد آورد. از دست دادن دو نفر از خبرنگارهایی که برای لذت بردن از هیجان بازی ال کلاسیکو راهی اسپانیا شده بودند و همچنین قصد داشتند برای همراهی تیم ملی به اتریش سفر کنند به قدری ناراحت کننده است که هنوز نتوانسته‌ایم با آن کنار بیاییم.

مرحوم اسلامی را از زمان حضورم در ایران می‌شناختم؛ خبرنگاری سخت کوش و صادق که همواره به دنبال اخبار صحیح بود. حمایت از تیم ملی همواره سرلوحه کار این مرحوم بود. با مرحوم جوادی هم چند بار در ارتباط بودم و او را هم خبرنگاری صادق و امانتدار دیدم. اکنون که این دو عزیز در کنار ما نیستند از پروردگار برای آنها آرامش روح و برای خانواده و دوستانش صبر می‌خواهم.»

میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی دو خبرنگار ورزشی ایران که برای پوشش خبری و تصویری دیدار تیم های رئال مادرید و بارسلونا از محل اردوی تیم ملی در اتریش راهی اسپانیا شده بودند، در بازگشت به خاطر سقوط هواپیمای آلمانی در جنوب فرانسه جان به جان آفرین تسلیم کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.