قدس آنلاین - قزوینی غرابی: همزمان با نخستین روز بمباران یمن توسط جنگده های سعودی و کشورهای ائتلاف تحت فرماندهی آن، علمای وهابی این کشور مواضع شدیدی را در حمایت از این اقدام تجاوزکارانه اتخاذ کردند.

واکنش مضحک شیوخ وهابی به تجاوز آشکار عربستان به یمن

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سی ان ان عربی، عبدالعزیز الطریفی مبلغ وهابی روز پنجشنبه در صفحه توییتر خود نوشت: اراده خدا اینگونه بود که امپراتوری فارس احیا نشود. رافضی ها (شیعیان) چهار ستون دارند که عبارتند از یمن، عراق، شام و اهواز و مسلمانان از شر آنها در امان نیستند تا اینکه برای شکستن این چهار ستون گردهم آیند.

این وهابی با توصیف حوثی های یمن به بت پرست و قبرپرست و سوری ها و عراقی ها به نصیری(علوی) و اثنی عشری نصرت الهی را بر آنها خواستار شد !

محمد العریفی مبلغ و عالم برجسته وهابی سعودی صاحب فتوای مشهور جهاد نکاح که به مواضع تند ضد ایرانی و ضد شیعی شناخته می شود نیز با تملق نسبت به پادشاه عربستان مدعی شد: تصمیم ]حمله[  تصمیمی شجاعانه از سوی مردی شجاع بود.

از سوی دیگر دبیرکل هیئت علمای بزرگ عربستان سعودی که عالی ترین هیئت رسمی علمای ارشد وهابی این کشور به شمار می رود با پشتیبانی از تصمیم عربستان برای دخالت در امور داخلی یمن و بمباران آن خواستار حمایت همه مسلمانان از این عملیات نظامی شد.

شیخ فهد سعد الماجد مدعی شد حمله عربستان به یمن برای حمایت از حکومت شرعی این کشور و شهروندان یمنی از دست شبه نظامیان حوثی مورد حمایت قدرت های منطقه ای است.

الماجد گفت: منافع عالی سرزمین حرمین شریفین و کشورهای خلیج ]فارس[ و عربی و جهان اسلام که امنیت و ثبات یمن برای آنها اهمیت دارد در گرو این تصمیم (حمله) بوده است.

دبیرکل این هیئت وهابی ادامه داد: همه ملت های مسلمان باید برای حفظ ثبات عربستان سعودی و یمن، این عملیات نظامی را تأیید کنند تا همه اهداف آن محقق شود.

عربستان سعودی صبح پنجشنبه به همراه تعدادی از کشورهای منطقه اقدام به بمباران یمن کرد. ترس سعودی ها از قدرت یابی هواداران جریان انصارالله و شکست رئیس جمهور مستعفی وابسته به عربستان در هفته ها و روزهای اخیر بوده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاسر IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    12 0
    ای مرگ و نخوت بر شما مزدوران. من نمی گویم به حزب الله لبنان چرا کمک نکردید. که اگر واقعا مسلمان بودید بایستی این کار را می کردید. چرا که امروز شیعه و سنی هر دو گرفتار دشمنان واحد آمریکایی صهیونیستی اند. ای بدبختها، مردم غزه هم مثل شما شنی بودند. شما اگر با ائتلاف شیطانی تان صد فروند هواپیما به یمن مسلمانی که هر کس مردم آنرا می شناسد به فقر و نداری می شناسد، چرا به کمک مردم مسلمان غزه نفرستادید؟ ای بیچاره ها، زن و فرزند مردم مسلمان غزه از ظلم اسرائیل این دشمن آشکار مسلمانان به آسمان بلند بود. خدا را شاکرم، که این کار را انشاءالله سبب نابودی شما و آن یاوه گویان دین خود ساخته وهابی خواهد ساخت. مرگتان فرا رسیده است. اینها نشانه های پیروزی مسلمان است. اما ما مسلمانان باید هوشیار باشیم. دشمن را خوب بشناسیم. به حوادث حساس باشیم. به امید پیروزی حق بر باطل
  • حسین کریمی IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    1 0
    انشاءالله این اقدام متصل شود به قیام سید یمانی که قبل از ظهور اتفاق می افتد . من در جواب اقدام خصمانه عربستان به یمن به این بیت حافظ اکتفاء می کنم. ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست / عرض خود میبری و زحمت ما میداری
  • a.s IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    0 1
    مرك بر سعودي
  • داود IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    0 1
    لعنت بر وهابیت خبیث و آل سعود. شیعه پیروز نهایی این جنگ است. آل سعودو وهابیت خبیث، نفس‌های آخرینش را می‌کشد.