مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشته‌شدن هشت تن و مصدوم‌شدن 9 نفر طی سه حادثه رانندگی در این استان خبرداد.

8کشته و 9مصدوم در سه حادثه رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

جلال پورانفرد در گفت‌وگو باایسنا، از کشته‌شدن سه نفر در تصادف محور "یاسوج اصفهان" خبر داد و افزود: در ساعت 17 و 24 دقیقه عصر روز پنجشنبه، ششم فروردین ماه در محور "یاسوج اصفهان" نزدیک روستای لما یک دستگاه پژو 405 با پراید برخورد کردند که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این حادثه سه نفر از سرنشینان خودروها قبل از رسیدن امدادگران بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و چهار مصدوم دیگر حادثه توسط نیروهای اورژانس اقدامات اولیه درمانی را دریافت کردند و به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اعزام شدند.

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین در ساعت 18 و 25 دقیقه عصر روز پنجشنبه، ششم فروردین ماه تصادف دیگری در محور فرعی "یاسوج- مارگون" نزدیک پاسگاه "دم چنار" بر اثر منحرف و واژگون شدن خودرو پیکاب دو کابین بعلت ترکیدن لاستیک رخ داد که دو کشته شامل یک زن و یک مرد و چهار نفر مجروح در پی داشت.

پورانفرد تصریح‌کرد: همچنین در ساعت 20 و 30 دقیقه عصر روز پنجشنبه، ششم فروردین ماه نیز در محور "گچساران – باشت" فرعی روستای امامزاده جعفر(ع) بر اثر واژگونی خودرو سمند سه نفر از جمله پسر بچه شش ساله، دختر دوساله و پسرچهار ساله قبل از رسیدن نیروهای امداد اوژانس کشته شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه رانندگی پنج نفر سرنشین دیگر خودرو که چهار زن و یک مرد بودند مجروح و توسط نیروهای امدادی اورژانس 115 با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی گچساران انتقال داده شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.