وزیر اطلاعات گفت: ضرباتی که به گروهک‌های تروریستی در بلوچستان، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و نقاط دیگر وارد شد توان عملیات آن‌ها را گرفت و در کل سال 93 سال پربرکت برای امنیت کشورمان بود که برکت اثرات ذکر یا زهرا (س) است.

وزیر اطلاعات:ضرباتی که به گروهک‌های تروریستی وارد کردیم توان عملیات آن‌ها را گرفت
خبرگزاری فارس: ضرباتی که به گروهک‌های تروریستی وارد کردیم توان عملیات آن‌ها را گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام‌ سید محمود علوی پنچ‌شنبه شب در جریان سفر خود به زادگاهش در جمع مردم این شهرستان در حسینیه ابوفاضل بیت‌العباس در سخنانی اظهار داشت: امیدواریم در سال 94 همان‌طور که رهبر عزیزمان فرمودند سال همدلی و هم‌زبانی بیشتر میان آحاد مردم و خدمتگزاران در دولت باشد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امیدواریم حاصل این همدلی و هم‌زبانی، عزت، ارتقا و رشد روزافزون کشور عزیزمان باشد گفت: ما اثرات ذکر یا زهرا (س) را در وزارت اطلاعات بسیار دیده‌ایم و از لحظه‌ای که نخستین قدم را در وزارت اطلاعات گذاشتیم این ذکر را گفتیم و تاکنون خیرات و برکات آن را بسیار دیده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در عرصه‌های مختلف فعال بوده‌اند و در سال 93 امان دشمنان را بریدند.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: ضرباتی که به گروهک‌های تروریستی در بلوچستان، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و نقاط دیگر وارد شد توان عملیات آن‌ها را گرفت و در کل سال 93 سال پربرکت برای امنیت کشورمان بود که برکت اثرات ذکر یا زهرا (س) است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.