مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با هشدار به خریداران خدمات سفر در فضای مجازی گفت: داشتن مجوز فعالیت و امضای قرارداد مکتوب دو شرط اصلی و اولیه برای ارایه خدمات سفر و گردشگری در فضای مجازی هستند.

هشدار میراث فرهنگی استان تهران به خریداران خدمات سفر در فضای مجازی

به گزارش ایرنا، رجبعلی خسروآبادی اظهار کرد: بازار داغ سفرهای نوروزی مراجعه به سایت های اینترنتی برای خرید خدمات سفر را افزایش و این موضوع سبب شده برخی از اشخاص حقیقی و حقوقی که فاقد مجوز قانونی از اداره کل میراث فرهنگی تهران هستند، اقدام به فروش خدمات سفر و گردشگری در فضای مجازی کنند.

وی از مردم درخواست کرد بدون حصول اطمینان از موارد اعلام شده از خرید خدمات سفر و واریز هرگونه وجه در فضای مجازی اجتناب و موضوع را به پلیس فتا اطلاع دهند.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: پس از گذشت چند روز از تعطیلات نوروزی، تعدادی از شکایات واصله حاکی از آن است که مسافرانی که اقدام به خرید خدمات سفر و گردشگری از فضای مجازی کرده اند، پس از بررسی های لازم دریافتند که اسناد این خدمات از جمله بلیت و مدارک ذخیره محل اقامت جعلی بوده است.

وی همچنین از رشد هشت درصدی اقامت در استان تهران در مقایسه با دور اول سفرهای نوروزی در سال 93 خبر داد و گفت: تبلیغات برای معرفی تهران به عنوان مقصد گردشگری در ایام نوروز و توزیع کارت تخفیف تهران موجب این رشد هشت درصدی بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.