۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
کد خبر: 273199

تیم فوتبال امید ایران که در دیدار نخست مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریو برابر نپال به یک پیروزی پرگل دست پیدا کرده بود، در دومین دیدار برابر فلسطین به پیروزی رسید تا صدرنشین گروه سوم شود.

امیدهای ایران از سد فلسطین عبور کردند

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه رقابت های فوتبال زیر ۲۳ سال مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریو عصر امروز جمعه تیم های ایران و فلسطین در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان محمد خاکپور موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را شکست دهند و صدرنشین گروه سوم شوند.

در این دیدار تیم فوتبال امید ایران با ترکیب محمدرضا اخباری، یوسف وکیا، وحید حیدریه، حسین کنعانی‌زادگان، روزبه چشمی، علی کریمی، سردار آزمون (۸۳ آزمون)، شاهین ثاقبی (۷۰ جهانبخش)، میلاد کمندانی (۶۷ نوراللهی)، ارسلان مطهری و مهدی ترابی به میدان رفت.

تیم فوتبال امید ایران که در نخستین دیدار خود برابر نپال به پیروزی ۵ بر صفر دست پیدا کرده بود، در نیمه اول دیدار برابر فلسطین نتوانست دروازه حریف نه چندان قدرتمند خود را باز کند اما در دقایق ابتدایی نیمه دوم توسط سردار آزمون به گل اول دست پیدا کرد. این گل در دقیقه ۴۹ به ثمر رسید.

بعد از این گل بازهم توپ و میدان در اختیار تیم ایران بود و شانس هایی برای گلزنی فراهم شد اما نظم تاکتیکی تیم کشورمان آنقدر بالا نبود که بتوانند با برنامه به دروازه حریف نزدیک شوند. با این حال در دقیقه ۸۰ اشتباه دروازه بان فلسطین این فرصت را در اختیار ارسلان مطهری قرار داد تا با ضربه ای آرام دروازه خالی را باز کند.

در دقایق باقی مانده تیم ایران که از وجود علیرضا جهانبخش در اواسط نیمه دوم هم استفاده کرد، به حفظ توپ و اداره بازی پرداخت اما در ثانیه های پایانی وقت های اضافه صاحب یک ضربه پنالتی شد که امیرارسلان مطهری این ضربه را به گل تبدیل کرد تا تیم ایران با این پیروزی ۶ امتیازی شود و در صدر گروه سوم قرار بگیرد. شاگردان خاکپور با این پیروزی شانس اول صعود از گروه به شمار می روند. تیم های افغانستان و عربستان دو حریف آینده ایران با ۴ امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. از این گروه یک تیم به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.