پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: برگزیدگان نهایی شانزدهمين و هفدهمين مسابقات ملی مهارت به چهل و چهارمين مسابقات جهانی مهارت که در سال 2017 در ابوظبي برگزار می شود، اعزام می‌شوند.

برگزیدگان مسابقات ملی  مهارت به مسابقاتی جهانی  می روند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدرضا سیابانی با اشاره به ثبت نام شانزدهمين مسابقات ملی مهارت، چهل وچهارمين مسابقات جهاني مهارت ( ابوظبي– 2017) بیان داشت: علاقمندان به شركت در اين دوره از مسابقات مي توانند از تاريخ 20/12/93 تا 15/2/94 نسبت به ثبت نام خود به صورت الکترونیکی و از طریق پورتال جامع اين سازمان به آدرس: http://advari.irantvto.ir اقدام نمایند و پس از ثبت نام، مدارك لازم را براي تأييد به يكي از  مراكز آموزش فني و حرفه اي شهرستان خود تحويل  دهند.

مدیرکل  آموزش فني و حرفه اي استان آذربایجان شرقی گفت: ثبت نام و آزمون مرحله شهرستاني شانزدهمين مسابقات ملي مهارت به منظور ارتقاي فرهنگ مهارت آموزي و گسترش زمينه هاي شناسايي و جذب جوانان مستعد و علاقمند، اطلاع رساني بهتر و افزايش مهلت ثبت نام علاقمندان شركت در اين دوره از مسابقات ملي مهارت انجام مي شود.

وی ادامه داد: جوانان ماهر شامل کارآموزان وآموزش ديدگان مراکز آموزش فنی وحرفه ای، هنرجويان آموزش و پرورش در رشته های کار و دانش، فنی و حرفه ای و نظری، دانشجويان آموزشکده های فنی و حرفه ای و آموزش عالی و همچنين کارگران واحدهای صنعتی و صنفی می توانند با رعايت شرايط سني در اين دوره از مسابقات ملی مهارت شرکت نمايند.

وی تصریح کرد: مرحله شهرستاني مسابقات ملي مهارت در ابتدا به صورت آزمون کتبي و به طور همزمان در کشور برگزار می شود که پس از آن در هر استان از ميان قبول شدگان مرحله کتبي با برگزاري آزمون عملي نسبت به انتخاب نفرات برتر و معرفي به مرحله استاني اقدام خواهد شد.

سیابانی ايجاد فرصتي مناسب برای تبادل اطلاعات فني و تجارب حرفه‌اي، شناسايي ومعرفي افراد ماهر ونخبه به صنايع وبنگاه‌هاي اقتصادي، فراهم نمودن فرصت مناسب برای رقابت سالم میان جوانان كشور، كشف استعدادهاي حرفه‌اي جوانان وايجاد فرصت مناسب برای شكوفايي مهارت‌ها و ايجاد انگيزش در جوانان براي كسب مهارت وايجاد سيستم ارزيابي نظام آموزش مهارتي كشور از جمله اهداف برگزاری مسابقات مهارت برشمرد.

وي بيان داشت: برگزیدگان نهایی شانزدهمين و هفدهمين مسابقات ملی مهارت پس از شركت در اردوهاي آماده سازي و گزينش نهايي درچند رشته منتخب  به  چهل و چهارمين مسابقات جهانی مهارت که در سال 2017 در ابوظبي برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.