قدس آنلاین- تبریز: نماینده شهرداران کشور گفت: قابلیت شهرداری‌ها،‌ با توجه به جایگاه فعال این مجموعه، در توسعه ارتباطات مردم و دولت چشمگیر و نقش‌آفرین است.

قابلیت های شهرداری در خدمت توسعه تعامل دولت و مردم خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی  اظهار داشت: شهرداری‌ها همواره در ارتباط بی‌ واسطه و مستمر با مردم هستند و از سوی دیگر، با توجه به گستره وظایف قانونی خود، همواره دوشادوش بخش‌های مختلف دولتی، وظایف  خود را پیگیری می‌کنند.

وی اضافه کرد: معتقدم این کارکرد دو طرفه، بستر ارزشمندی است که می‌تواند به تحقق «همدلی و همزبانی دولت و مردم» بیانجامد.

نجفی متذکر شد: امروز در بخش های گسترده‌ای از برنامه‌های توسعه و عمران شهری، دولت و شهرداری‌ها، یکدل و مصمم هستند و اهداف مشترکی را مد نظر قرار داده اند.

نماینده شهرداران کشور در شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ادامه داد: ارتباط  وسیع شهرداری با عموم شهروندان، می‌تواند در بسط این همگرایی و در نهایت، ارتقای شاخص‌های خدمتگزاری موثر باشد.

وی با بیان این که با تاکید رهبر معظم انقلاب، همه باید مهیای یاری دولت شویم، اظهار داشت: امروز دولت، چه در مدیریت منابع داخلی و چه در عرصه سیاست خارجی، با جدیت در حال پیگیری منافع کشور است؛ با این حال تحقق بخش مهمی از این اهتمام، در عرصه مدیریت داخلی، در گرو برآورده‌شدن مدیریت واحد شهری است.

صادق نجفی تصریح کرد: با حاکم شدن مدیریت واحد شهری شاهد برآورده‌شدن بخش‌های مهمی از انتظارات و مطالبات مردم از دولت خواهیم بود؛ و این همان موضوعی است که به ارتقای تعامل و مفاهمه بین دولت و مردم خواهد انجامید.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نمود این موضوع در مدیریت شهری تبریز، اظهار داشت: در واقع، دستاوردهای عمرانی شهرداری تبریز در سال گذشته، در سایه همدلی و تعامل گسترده با دستگاه‌های محتلف اجرایی بود که به ثمر رسید.

نجفی خاطرنشان کرد: با تداوم این موضوع، ظرفیت‌های ساختاری شهرداری تبریز، در قالب وظایفی که برای هر یک از معاونت‌ها، سازمان‌ها، مناطق و سایر زیرمجموعه‌های شهرداری تعریف شده است، در خدمت تقویت تعامل دولت و مردم،  خواهند بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.