مدافع تیم ملی فوتبال ایران می گوید بعضی مسوولان فدراسیون راه نابودی این تیم را در پیش گرفته اند.

جلال حسینی: بعضی مسوولان فدراسیون راه نابودی تیم ملی را پیش گرفته اند

به گزارش قدس آنلاین، سید جلال حسینی درباره وضعیت تیم ملی و جنجالهای اخیر گفت: تیم ملی در این چند ساله صاحب شخصیتی شده که در فوتبال آسیا نمونه اش بسیار کم است. اینکه شیلی و سوئد برای بازی با ایران پیشنهاد می دهند و فدراسیون فوتبال سوئد از تیم ایران دعوت می کند که برای انجام بازی دوستانه به این کشور برویم نشان می دهد که اتفاقاتی افتاده است. من هشت سال است که در تیم ملی حاضرم و قبلتر از آن، زمان برانکو را هم به خوبی به یاد دارم. امکان نداشت که با چنین تیمهایی بازی کنیم.

وی ادامه داد: همه این اتفاقها دلایلی دارد. اگر فوتبال ملی ایران چنین شخصیتی پیدا کرده به خاطر این است که مربی بزرگی بالای سرش است. کسی نمی تواند کی روش را با هیچ مربی خارجی که به ایران آمده مقایسه کند. عرقی که او به تیم ملی ایران دارد را شاید خیلی ها در خود ایران نداشته باشند. در این وضعیت جالب است که دبیرکل جدید فدراسیون بدون اینکه این مسائل را بداند به موضوعی ورود کرده که اتفاقا نقطه قوت فوتبال ماست.

حسینی افزود: اگر واقعا دل این افراد برای فوتبال ایران می سوزد بهتر است به وظایف خود عمل کنند. مثلا خبر ممنوع الخروجی سرمربی تیم ملی ایران را همه روزنامه ها و سایتهای بزرگ دنیا بازتاب دادند. مگر افتضاح بزرگتر از این برای سیستم اجرایی فدراسیون فوتبال پیدا می شود؟ یا شما به وضعیت سفر تیم ملی از اتریش به سوئد نگاه کنید. این کارها وظیفه کیست؟ اگر به قول آقایان کار کی روش پایین تر از استانداردشان است، ما به خوبی در این چند هفته با استانداردهایشان آشنا شدیم!

حسینی با اشاره به پیروزی ایران برابر شیلی گفت: من که یادم نمی آید در تاریخ فوتبال ایران هیچ وقت تیم ملی چنین عملکردی را مقابل یکی از بهترین تیمهای حال حاضر دنیا داشته باشد. با این حال اصلا به این بازی کاری ندارم. شما اعتماد به نفسی که این تیم پیدا کرده را در کمتر تیم آسیایی می بینید، آن هم در شرایطی که تیمهای باشگاهی ما مقابل تیمهای درجه دو کشورهای دیگر حرفی برای گفتن ندارند. مطمئنم بعد از این حرفها یکسری افراد دوباره می گویند ما برنامه ریزی شده مصاحبه کرده ایم اما همه من را می شناسند. همیشه واقعیتها را گفته ام و از کسی نمی ترسم. الان هم مطمئن هستم اگر مسوولان جدید فدراسیون با همین دست فرمان پیش بروند تیم ملی را نابود می کنند و در نتیجه مردم به طور کلی از فوتبال دلزده می شوند؛ اتفاقی که در باشگاهها و بازیهای لیگ رخ داده است.

وی در پایان گفت: اگر ما کم مصاحبه می کنیم دلیل نمی شود کسی بخواهد پا روی حق بگذارد. ما تلاشمان برای خوشحال کردن مردم است و اگر کسی می خواهد مقایسه ای درباره عملکردمان داشته باشد، بهتر است قبل آن با خود ما صحبت کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    1 0
    این حرفهای شما حرف دل میلونها ایرنییه شماببینیدورزشگاهای خالی را واقایان اصلا به نظرمردم اهمیت نمیدند اینهایی که باکیروش این کارراکردندبه نظر من توهین به مقامات ومردم بود تا ما نشان بدیم ازچه فرهنگ غنی بهرمندیم