در پی عدم صدور ویزا برای زائران ایرانی از سوی عربستان کسبه مدینه ابراز نارضایتی کردند.

نارضایتی کسبه مدینه از عدم مسافرت زائران ایرانی
به گزارش فارس از مدینه منوره، در پی عدم صدور ویزا برای زائران ایرانی از سوی عربستان و قطع عملیات انتقال حجاج عمره مفرده به این کشور کسبه مدینةالنبی با ابراز نارضایتی از این اقدام بیان کردند این اقدام باعث کسادی بازار این شهر شده است.
 
طی چند روز گذشته کسبه مدینه به ویژه صاحبان مغازه‌های اطراف مسجدالنبی با گرفتن دست زائران و کشیدن آنها به داخل فروشگاه‌های خود سعی کردند اجناس خود را به فروش برسانند.
 
آخرین زائران ایرانی حاضر در مدینه طیبه جمعه شب این شهر را به سوی مکه مکرمه ترک کردند.
گفتنی است از سوم فروردین ماه جاری اعزام زائران ایرانی به علت عدم صدور ویزا از سوی عربستان قطع شد.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    1 0
    حتی ورود یک زائر ایرانی به هر عنوان به عربستان جنگ باشیعه واسلام است .ایران بایدبرای این کار پیش قدم میشد نه سعودی.امیدوارم علمای کشورمان ورود به عربستان را حرام اعلام کنند چون کمک مالی به انان است.وهرریالی که ما درانجا خرج می کنیم گلوله ای می شود بر قلب محبین اهل ا لبیت پیامبر(ص)
  • عليرضا IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
    1 0
    اين بهترين راه است كه بازار مكه ومدينه راكد بشود فقط اون نيست ايران باعزام زاير بيش از٥٠٠شغل برا اونا راه مي انزد
  • احمد قوچانی IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
    1 0
    ایرانیهادرصورت مشرف شدن به حج نباید از وهابیهای عربستان جنسی بخرند.حتی اگر به نصف قیمت داخل کشورمان باشد .ماایرانیها باید به همه کسانی که به این سفرمیرونداین نکته را متذکر شوند.چرا که رژیم منحوس سعود با پولهای شیعیان -خود شیعیان را میکشد. چرا ما باید آنها را در اینکار یاری کنیم.آل سعود از هر راهی استفاده میکند تا به ایران ضربه بزندنباید یادمان برود که بخاطر کم کردن قیمت نفت فروش نفتش را بیشتر کردتا فقط وفقط به ایران ضربه بزند.ماایرانیها نباید نامردیهای این وهابیها رو یادمون بره.وفعلا کوچکترین خدمتی که میتونیم لااقل به کشورمان بکنیم خرید نکردن از اونهاست.
  • مجید IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    1 0
    این عربستان نامرد کم بلا سر ایران آورده، از گذشته دور با ایران درحال جنگ بوده، به ایرانیها عجم میگه عجم یعنی لال. بهتره که از این نامردها جنسی خریده نشه تاورشکست بشن