واحد مشاوره دینی حرم مطهر رضوی در ایام نوروز به عموم زائران بارگاه منور رضوی خدمات مشاوره فردی را ارائه می‌دهد.

ارائه خدمات مشاوره رایگان در حرم مطهر رضوی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، جواد هاشمی، رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی، با بیان این خبر گفت: واحد مشاوره دینی حرم مطهر رضوی واقع در سر درب غربی صحن جامع رضوی از اول فروردین ماه به علاقه‌مندان خدمات مشاوره‌ای ارائه می دهد.
وی با بیان اینکه در سال 93 به بیش از 20 هزار زائر بارگاه رضوی، خدمات مشاوره رایگان ارائه شده است، اظهارداشت: این واحد همه روزه به جزء روزهای جمعه از ساعت 8 صبح تا 20 شب آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به عموم زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) در ایام نوروز است.
رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی با بیان اینکه در طول ایام سال این مرکز همه روزه از ساعت 8 صبح لغایت 12 به صورت تلفنی به علاقه‌مندان نوبت‌ می‌دهد، خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال هر چه بیش‌تر زائران حضرت رضا(ع) در ایام نوروز نوبت‌دهی تنها به صورت حضوری انجام می‌شود.
وی افزود: واحد مشاوره دینی به منظور پاسخگویی صحیح و منطقی به نیازهای دینی، اخلاقی، تربیتی و اجتماعی زائران و مجاوران مبتنی بر آموزه‌های‌‌ دینی با استفاده از اساتید و کارشناسان متخصص و متعهد به پیشگیری از آسیب‌های روحی و اجتماعی که برخی از زائران و مجاوران با آن رو به رو هستند، می‌پردازد.
هاشمی اذعان داشت: مدرسه پریزاد نیز پاسخگوی شبهات دینی و اعتقادی در زمینه های «دین‌شناسی عمومی»، «علوم قرآنی و حدیث»، «فلسفه و عرفان»، «تاریخ و سیره انبیاء و ائمه معصومین(ع)»، «فرق و مذاهب»، «منبع شناسی دینی» و «شخصیت شناسی دینی» میزبان زائران بارگاه منور رضوی است.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.