قدس آنلاین یزد - رئیس کل دادگستری استان یزد گفت : باید با همدلی و هم زبانی در جهت بسط عدل و رونق و توسعه پایدار کشور گام برداشت.

تحقق عدالت و توسعه پایدار با همدلی و هم زبانی میسر است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،محمدرضا حبیبی در دیدار نوروزی مسئولان قضایی و کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان یزد ضمن تبریک سال جدیداظهار داشت : آغاز سال جدید با فاطمیه همراه بود که امید است این تقارن سالی پر برکت و سرشار از موفقیت را برای ملت شریف و ولایی ایران اسلامی رقم زند.

وی با اشاره به نام گذاری سال جدید به «دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی»  از سوی رهبر معظم انقلاب ، افزود : همواره رهنمودها و ارشادات مقام معظم رهبری برای مردم و مسئولان چراغ راه بوده است و تلاش همه در جهت تحقق منویات معظم له بوده است.

این مقام قضایی ، سختی کار در دستگاه قضایی و شرایط خاص حاکم بر این دستگاه و شغل را یادآور شد و بیان داشت : محدودیت ها ، تعطیلات کم و اشتغالات مستمر ، سختی کار ویژه ای را برای قضات و کارکنان اداری دستگاه قضایی و همچنین دستگاه های وابسته به قوه قضاییه به وجود آورده است که باید ضمن تحمل این سختی از مقلب القلوب و محول احوال ، تحول حال به سوی احسن الحال را خواستار شد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد تلاش در جهت تأمین اعتبارات ، اصلاح چارت ، شناخت کمبود ها و تلاش برای رفع نواقص و کمبود ها  را به عنوان عمده کار های 6 ماه دوم سال 93 ذکر کرد و ابراز داشت : امید است با تلاش هایی که انجام گرفت و تغییرات و اصلاحاتی که انجام شد آغاز سال جاری شروع تحول اساسی برای کاهش موجودی و رفع اطاله دادرسی وکاهش ورودی پرونده ها به دادگستری باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.