در حالی سه نماینده جوان ایران دستشان به مدلاهای جام یاشاردوغو نرسید که کشتی گیران عنوان دار جهان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

قهرمانی گادیسوف و چارگوش در جام یاشار دوغو/ اولین محک خارجی اکبری در 86 کیلو

به گزارش ایسنا، رقابتهای روز نخست کشتی آزاد یاشاردوغو در ترکیه برگزار شد که نادر حاج آقانیا در وزن 57 کیلوگرم، بهمن تیموری در 74 کیلوگرم و حسن رحیمی در وزن 97 کیلوگرم از دور مسابقات کنار رفتند که البته دو نماینده ایران (حاج آقانیا و تیموری) برای اولین بار در یک مسابقه برون مرزی کشتی می گرفتند.

اما در رقابتهای چهار وزن اول دنیس چارگوش و عبدالسلام گادیسوف دو قهرمان روسی جهان موفق شدند بر سکوی قهرمانی وزنهای 74 و 97 کیلوگرم بایستند ضمن اینکه ختیک تسابولوف قهرمان وزن 70 کیلوگرم جهان از روسیه در یک وزن بالاتر صاحب مدال برنز شد.

در مسابقات چهار وزن دوم ایمان رحمانی زاده در وزن 70 کیلوگرم و عزت الله اکبری در وزن 86 کیلوگرم به مصاف حریفان می روند. اکبری که نایب قهرمان سال 2013 جهان در وزن 74 کیلوگرم است، امروز برای اولین بار در یک تورنمنت برون مرزی در وزن بالاتر محک می خورد.

رده بندی چهار وزن نخست جام یاشاردوغو بترتیب زیر است:

57 کیلوگرم: 1- آرتاس سانا (قزاقستان) 2- سزار آکگول (ترکیه) 3- روسلان گاسیموف (آذربایجان) و اوتاری گوگاوا (گرجستان)

65 کیلوگرم: 1- مصطفی کایا (ترکیه) 2- بوریس نواچکوف (بلغارستان) 3- آقا حسین مصطفی یف (آذربایجان) و جیمی کندی (آمریکا)

74 کیلوگرم: 1- دنیس چارگوش (روسیه) 2- سونر دمیرتاش (ترکیه) 3- ختیک تسابولوف (روسیه) و احمد گاجی ماگومداف(روسیه)

97 کیلوگرم: 1- عبدالسلام گادیسوف (روسیه) 2- داتو مارساگیشویلی (گرجستان) 3- رادوسلاو باران (لهستان) و ابراهیم بولوکباشی (ترکیه)

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.