پیشنهاد سردبیر

مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: برپایی خیمه های معرفت در قالب طرح آرامش بهاری در نوروز با ثبت وقف های جدید در کشور همراه بوده است.

ثبت وقف های جدید از برکات خیمه های معرفت در نوروز است

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت الاسلام ناصر جوانبخت در بازدید از خیمه های معرفت شهرستان های گرمسار و آرادان در این استان، افزود: اجرای طرح آرامش بهاری علاوه بر افزایش زائران بقاع متبرکه، ثبت وقف های جدید در کشور را موجب شده است.

وی خاطرنشان کرد: با برپایی خیمه های معرفت ، زمینه زیارت با معرفت امام رضا(ع) فراهم می شود.

وی افزود: همه ساله در تعطیلات نوروزی طرح آرامش بهاری به همت سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا می شود که امسال با توجه به همزمانی تعطیلات نوروزی با ایام فاطمیه، طرح آرامش بهاری در سوگواره یاس نبوی به طور همزمان در بقاع متبرکه سراسر کشور به اجرا درآمد.

جوانبخت یادآور شد: وجود خیمه های معرفت در طول مسیر مسافران نوروزی می تواند علاوه بر پرکردن اوقات فراغت خانواده ها، خاطره ماندگار معنوی در ذهن آنها برجای بگذارد.

وی افزود: با برپایی خیمه های معرفت در طول مسیر سفر، مردم با فعالیت های سازمان اوقاف و امور خیریه آشنا می شوند.

مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: معرفی کامل امامزادگان و برکات آنان برای مسافران از دیگر برکات طرح خیمه های معرفت است.

طرح آرامش بهاری در 55 بقعه متبرکه و امامزادگان استان سمنان به اجرا درآمده که با ثبت چندین مورد وقف جدید نیز همراه بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.