۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
کد خبر: 273382

قدس آنلاین - میلاد شکری: حتما شما هم در شهربازی ها مسابقه تست اعصاب را دیده و احتمالا آن را تجربه کرده اید؛ یک بازی که باید در آن حلقه را از مسیر پر پیچ و خمی که از مفتول های فلزی ساخته شده بدون تماس با آن عبور داده تا به پایانش برسانید.

در این بازی، با اعصاب خود بازی کنید
به گزارش گروه دانش و فناوری قدس انلاین، بازی circle این فضا را با گرافیکی جذاب و خیره کننده به تلفن های همراه هوشمند شما می آورد.
روند بازی بدین صورت است که حلقه یی از ابتدای مسیر در اختیار شما قرار می گیرد. این حلقه به تدریج در مسیر جلو رفته و بر سر راهش، موانع پر و پیچ خمی خواستار توقف حرکت آن هستند.
وظیفه ی شما در بازی این است که با کنترل حلقه، موانع را رد کرده و مانع برخوردش با لبه ی سیم شوید، در غیر این صورت بازی را باخته و باید مرحله را از ابتدا آغاز کنید. برای هر چه سخت تر شدن کار شما، الماس هایی هم در مسیر قرار داده شده که باید ضمن پیشروی، سعی تان بر آن باشد که آن ها را هم جمع آوری کنید.
این بازی بر خلاف تصور، بازی بی پایانی نیست، اما تعداد مراحل آن قدر بالا هستند که بتوانند موجبات سرگرمی یک هفته ی شما را فراهم کنند. (البته بعد از پایان مراحل شما می توانید باز هم بازی را ادامه دهید و فقط رکورد خود را افزایش دهید.)
بازی دارای صد مرحله بوده که مراحل نخستین بسیار ساده و مراحل بالاتر به طرز دیوانه واری مشکل می شوند؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم، Circle را فقط در روزهایی بازی کنید که بر اعصابتان مسلط هستید.
این بازی به صورت رایگان برای آندروید و iOS عرضه شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.