رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان "هرمزگان" از کشف 528 کيلو انواع مواد مخدر طي سه عمليات موفق پليسي در 24 ساعت گذشته خبر داد.

ناکامي سوداگران مرگ از انتقال بيش از نيم تن مواد مخدر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سيد احمد خدايي" در تشريح اين خبر گفت: شب گذشته طي انجام اقدامات اطلاعاتي مأموران انتظامي شهرستان حاجي آباد از قصد انتقال محموله مواد مخدر توسط سوداگران مطلع شدند و رسيدگي به موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: طي تشکيل اکيپ عملياتي و اعزام نيروها به مسير تردد قاچاقچيان با کنترل محورهاي مربوطه پس از گذشت مدت زماني خودرو وانت مزدا سوداگران شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه متوقف و با دستگيري 2 قاچاقچي، 120 کيلو حشيش و 10 کيلو ترياک کشف شد.

"خدايي" با اشاره به عمليات موفق ديگر پليس مبارزه با مواد مخدر استان، بيان داشت: در راستاي طرح کنترل محورهاي برون شهري مأموران اداره عمليات ويژه اين پليس در محور اصلي ميناب - بندرعباس حين کنترل ترددهاي جاده اي به يک دستگاه پژو مشکوک شدند و دستور ايست آن را صادر کردند.

وي ادامه داد: راننده پژو به قصد فرار به سمت جاده هاي خاکي اطراف متواري شد که با اقدام به موقع مأموران در تعقيب و گريز کوتاه و با شليک گلوله، ضمن پنچر شدن لاستيک ها، خودرو متوقف، راننده آن دستگير و در بازرسي به عمل آمده 229 کيلو ترياک و 119 کيلو حشيش کشف شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان خاطرنشان کرد: روز گذشته با تلاش مأموران پاسگاه فارغان شهرستان حاجي آباد، بار ديگر قاچاقچيان از انتقال محموله مواد مخدر بازماندند و 50 کيلو ترياک قبل از خروج از اين شهرستان توقيف شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.