۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
کد خبر: 273406

آتش سوزی ساختمان مسکونی در خیابان دماوند مرگ بانوی سالخورده را در پی داشت.

مرگ زن سالخورده بر اثر آتش سوزی منزل مسکونی
به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه  125، در پی تماس همسایگان ساختمان مسکونی با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود و آتش از یک واحد مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 12:05 روز گذشته آتش نشانان ایستگاه های 2، 93، 31 و گروه امداد و نجات 12 را به همراه خودروی نردبان دار، دستگاه های تنفسی و تشک نجات به محل حادثه در خیابان دماوند، خیابان محمودی، کوچه ابریشم کار اعزام کرد.
امیر مهدیانی مدیر منطقه شش عملیات كه در صحنه حادثه حضور داشت در این باره گفت: در این حادثه بر اثر بروز آتش سوزی در طبقه پنجم یک واحد مسکونی مجتمع ده واحدی، آتش و دود زیادی به بیرون زبانه می کشید.
وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه ضمن اجرای ایمن سازی های لازم با کشیدن چندین رشته لوله آبدهی آتش سوزی را در مدت زمان کوتاهی مهار و خاموش کردند. 
مهدیانی تاکید کرد: نیروهای عملیات با استفاده از هواکش دود موجود در محل حادثه را نیز تخلیه کردند که در همین حین با جسم بیهوش بانوی 74 ساله ای روربرو شدند که وی را سریع از محل خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند که متاسفانه معلوم شد قبل از رسیدن نیروهای عملیات در لحظات اولیه بر اثر شدت دود و حرارت جان خود را از دست داده بود.
گفتنی است؛ در این ساختمان مرد 77 ساله ای نیز زندگی می کرد که توانسته بود در لحظات اولیه خود را از میان شعله های آتش نجات داده و به خارج از ساختمان پناه برده بود.
آتش نشانان در پایان با لکه گیری و تخلیه دود و اطمینان از رفع خطر، با ارائه تذکرات ایمنی لازم به دیگر ساکنان به ماموریت خود پایان دادند.
علت این آتش سوزی در دست بررسی می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.