۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳
کد خبر: 273420

تیم امید ایران که در دو دیدار قبلی خود در مرحله مقدماتی المپیک ریو ۲۰۱۶ توانسته بود دو پیروزی به دست آورد،در دیدار با تیم امید افغانستان توانست با نتیجه ۶ بر صفر از سد این تیم عبور کند.

امیدهای ایران افغانستان را شش تایی کردند

به گزارش قدس آنلاین، تیم امید ایران در ادامه رقابتهای مرحله مقدماتی  المپیک ریو ۲۰۱۶ امروز یکشنبه نهم فروردین سال ۱۳۹۴ در یک دیدار یک طرفه توانست با نتیجه ۶بر صفر از سد تیم امید افغانستان عبور کند، آنهم در شرایطی که اکثر سکوهای ورزشگاه آزادی توسط هواداران تیم افغانستان پر شده بود.تیم امید ایران در نیمه اول ۴ گل و در نیمه دوم  دو گل به حریف خود زد تا در نهایت با برتری ۶ بر صفر صدر نشین گروه باقی بماند .

تیم امید ایران: 
محمدرضا اخباری، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، علیرضا جهانبخش(۶۲ بهنام برزای)، سردار آزمون، شاهین ثاقبی، احمد نورالهی(۴۶ علیرضا نقی زاده)، میلاد کمندانی، حسین فاضلی، میلاد محمدی، علی عبدالله‌زاده(۵۹ احسان پهلوان)
سرمربی: محمد خاکپور

تیم امید افغانستان:
نوید نادم، سید محمد،صمیم کوهستانی، محمد انور، پرویز کاظمی، معروف، فرید حکیمی، حمیدالله حاجی عبدالله، روح الله اقبال زاده، صفی الله عزیزی(۵۵ عبدالرئوف)، مسعود عبدالسعید( ۴۳ عبدالمنان)

از نکات مهم این دیدار حضور هشتاد هزار نفری مهاجران افغان کشورمان در ورزشگاه آزادی بود که شرایط را برای تیم امید ایران سخت می کرد تا جاییکه اگر تیم امید کشورمان را نمی شناختید تصور می کردید که با هیاهوی ایجاد شده تیم قرمزپوش تیم ملی ایران است و تیم سفید پوش تیم افغانستان.تعداد کمی هواداران تیم امید ایران هم با پرچمهای کشورمان در ورزشگاه حضور دارند.

در این دیدار علی رضا جهانبخش از ابتدا و به صورت فیکس وارد میدان شد و بازوبند کاپیتانی را هم بر بازوی خود بسته بود.البته جهانبخش در نیمه دوم این دیدار به دلیل آسیب دیدگی از ترکیب تیم امید خارج شد

سردار آزمون در دقیقه یازدهم این دیدار گل اول را برای تیم ایران به ثمر رساند تا در هر سه دیدار تیم امید در این مرحله از مسابقات گلزنی کرده باشد او یکبار دیگر و در دقیقه ۷۱گلزنی کرد تا تعداد گلهای خود را ر این دوره از مسابقات به عدد ۴ برساند..گل دوم تیم ایران را محمد مرادمند در دقیقه ۲۴ به ثمر رساند تا ورزشگاه آزادی در سکوتی عجیب فرو برود و هواداران تیم ایران به پیروزی پرگل تیم امید،امیدوار شوند.

گل سوم تیم ایران با حرکتی تاکتیکی و با یک پاس به عقب عالی به تیم امید افغانستان زده شد تا میلاد کمندانی با یک بغل پا کار را تمام کند.

گل چهارم را کاپیتان تیم امید ایران در دقیقه ۳۸ از روی ضربه ایستگاهی و بسیار زیبا توسط جهانبخش به ثمر رساند تا هر دو بازیکنی که طی یک ماه اخیر بین کی روش و فدراسیون اختلاف انداخته بودند برای تیم امید ایران گلزنی کرده باشند.

تیم امید ایران در دقیقه ۶۴ بازی در حالیکه مثل نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشت توسط روزبه چشمی به گل ششم رسید تا افغانستانی که هرگز نتوانست برای تیم امید کشورمان خطری ایجاد کند یک شکست خورده مطلق باشد.

تیم امید ایران با این پیروزی سومین برد پی در پی را در مسیر المپیک ریو ۲۰۱۶ کسب کرده باشدو با یک تساوی بتواند به مرحله بعد صعود کند.

در دیگر دیدار برگزار شده در همین سری از رقابتها تیم امید عربستان توانست با ۶ گل مقابل تیم امید نپال به برتری برسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فریبرز الف IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    1 0
    بلاخره استادیوم آزادی پر شد ،درزمانیکه سکوهای ما کلا خالی شده باز دست افغانیهای عزیز درد نکنه،صحنه ای زیبا در آزادی خلق کردن