قدس آنلاین- اصفهان: مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : تا پایان سال 93 طی مدت 3 سال 546 کیلومتر راه در استان اصفهان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است که نسبت به سالهای گذشته رشد چشمگیری داشته است.

طی مدت سه سال 12 درصد به راههای استان اصفهان اضافه شده است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، محمود محمودزاده در دیدار نوروزی با مدیران و پرسنل اداره کل، سال نو را که به فرموده مقام معظم رهبری سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری شده است را سالی پر خیر و برکت برای تمامی هموطنان آرزو کرد و به کارکنان توصیه کرد با صداقت و با همدلی بیشتر در جهت پیشبرد اهداف عالی دولت فعالیت نمایند.

وی  اقدامات موثر راه و شهرسازی استان را در سالهای گذشته مرهون تلاشهای شبانه‌روزی تمامی پرسنل و مجموعه بزرگ راه و شهرسازی دانست و گفت: پس از ادغام، در مدت 3 سال گذشته با توجه به کاهش منابع مالی اقدامات چشمگیری در تمامی حوزه‎‌های اداره کل صورت گرفته است. محمودزاده از ساخت 546 کیلومتر راه تا پایان سال 93 خبر داد و اظهار داشت: ساخت 60 کیلومتر دیگر نیز در دست اجرا می‌باشد که تا پایان تیرماه 94 به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان متوسط عملکرد ساخت راه را قبل از ادغام، سالی 100 کیلومتر و پس از ادغام را سالی 210 کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: متوسط سالی 4 درصد از نظر کمی به شبکه راهی استان اصفهان اضافه شده است و در کل طی مدت 3 سال 12 درصد راههای استان توسعه داشته است.

محمودزاده با اشاره به اقدامات موثر حوزه راهداری و ارتقاء ایمنی راههای استان گفت: در بخش ایمنی راهها و نصب تابلوهای ایمنی، گاردریل، نیوجرسی از متوسط نصب سالی 10 هزار تابلو به بالای 50 هزار، در خط‌کشی راههای استان از متوسط 2 هزار کیلومتر به بالای 5 هزار کیلومتر و در اصلاح شیب شیروانی و بخشنده کردن راهها از 110 کیلومتر به 200 کیلومتر و در روکش آسفالت از متوسط 200 کیلومتر به هزار کیلومتر از مهمترین فعالیتها و افتخارات این اداره کل در طول 3 سال گذشته بوده است.

وی با ارائه گزارش از وضعیت مسکن در استان اصفهان افزود: در سال 85 کل واحدهای مسکن مهر شهری و روستایی در استان اصفهان 1 میلیون و 180 هزار واحد بود که با آغاز طرح مسکن مهر ساخت 213 هزار واحد در استان آغاز و طی مدت 5 سال با متوسط 85 درصد آماده‌سازی و تحویل به متقاضیان رتبه اول تحویل مسکن مهر کشور را دارا می‌باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از دیگر اقدامات مهم این اداره کل را نظام‌مند کردن برنامه‌ریزی شهری شهرهای استان ذکر کرد و گفت: از تعداد 107 شهر استان اصفهان 98 شهر دارای طرح جامع و تفصیلی می‌باشند.

وی همچنین از ساخت چندین مرکز بهداشتی درمانی و بیمارستان دولتی به تعداد 522 تخت در شهرستانهای استان خبر داد و گفت: یکی از رسالت‌های این اداره کل در خدمت‌رسانی به مردم عزیز ساخت مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستانهای دولتی است.

محمود محمودزاده با اشاره به نوروز و سفرهای نوروزی از استقرار 800 نفر نیروی راهدار در قالب 100 اکیپ راهداری نوروزی در سطح راههای استان اصفهان خبر داد و گفت: راهداران با گشت‌زنی‌های منظم و شبانه‌روزی تا پایان 15 فروردین در خدمت‌رسانی به مسافرین نوروزی و برقراری تردد ایمن و روان در تمامی محورهای شریانی استان اصفهان در حال انجام وظیفه می‌باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.