۱۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
کد خبر: 273445

رییس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: با مدیریت انجام شده در سطح کشور و استان ، قیمت مرغ گرم درقم رو به کاهش است.

کاهش قیمت مرغ در قم

به گزارش قدس آنلاین محمد رضا طلایی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: درحال حاضر توزیع مرغ قم به نرخ 69 هزار ریال تا 72 هزار ریال صورت می گیرد و میانگین قیمت آن نیز بین 71 هزار ریال تا 72 هزار ریال بوده است.

وی افزود: در فروشگاه های متعلق به کشتار گاه ها و تعاونی های گوشتی توزیع مرغ گرم به قیمت 69 هزار ریال نیز انجام پذیرفته است.

قیمت مرغ گرم درقم تا حدود 90 هزار ریال نیز رسیده بود.

وی درادامه با اشاره به اینکه امکان عرضه مرغ منجمد در استان قم به میزان کافی وجود دارد گفت: قیمت مرغ منجمد هیچ تغییری نکرده است.

طلایی با بیان اینکه برای اجرای طرح تنظیم بازار نوروزی 550 تن مرغ منجمد خریداری شده بود، اظهار داشت: درتمامی مغازه ها و فروشگاه های بزرگ شهر مرغ منجمد موجود است.

وی با اشاره به اینکه مرغ منجمد به مبلغ هر کیلو 51 هزار ریال درب سردخانه به فروشندگان تحویل داده می شود، افزود: در حال حاضر مرغ منجمد به قیمت 52 هزار و 500 ریال تا 54 هزار و 500 ریال در سطح شهر توزیع می شود.

دبیرکمیته تنظیم بازار و ارزاق ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر قم با اشاره به تداوم عرضه مرغ به این نرخ تا پایان تعطیلات،افزود: در ایام تعطیلات سردخانه های نگهداری مرغ منجمد مرتب باز بوده، و کار توزیع بین فروشندگان بی وقفه جریان داشته است.

رییس جهاد کشاورزی قم درادامه همچنین با اشاره به به وضعیت و چگونگی عرضه میوه در ایام نوروز، تصریح کرد: از حدود یکهزار تن پرتقال و همچنین 300 تن سیب موجود در سردخانه های استان به ترتیب 750 و 225 تن آن عرضه شده است.

وی با بیان اینکه از 26 اسفند تاکنون به غیر از روز شهادت حضرت زهرا (س) این توزیع در بیش از 30 محل تعیین شده در شهر انجام گرفته است، افزود: در سردخانه های میوه استان 250 تن پرتقال و 65 تن سیب موجود است، که امکان تامین بیشتر آن نیز وجود دارد.

طلایی با تاکید بر توزیع این دو محصول تا پایان تعطیلات، افزود: تعدادی از غرفه های عرضه میوه به نرخ مصوب دولتی به دلیل عدم صرفه و سود لازم از مراجعه جهت تحویل بار خودداری کردند، ولی بار میوه همه غرفه های مراجعه کننده تامین شده است.

طلایی با اشاره به تاکید استاندار در خصوص تامین مایحتاج ضروری شهروندان و زائران در ایام نوروز تصریح کرد: با تلاش جهاد کشاورزی و دستگاه های مربوطه کار کنترل و تنظیم بازار در ایام نوروز موفقیت آمیز بوده است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.